Oprogramowanie panelu klienta / e-bok - Cogitech
LinkedIn Instagram

Oprogramowanie panelu klienta / e-bok

Dedykowane narzędzie do obsługi klienta gwarantuje sprawną komunikację, szybkie rozwiązywanie problemów oraz atrakcyjne doświadczenia użytkownika.

Czym jest system E-BOK dla biznesu? 

Oprogramowanie E-BOK to nic innego jak elektroniczny system obsługi klienta. Firmy udostępniają go swoim klientom przedsiębiorstwa, aby mogli oni samodzielnie obsługiwać swoje usługi i produkty cyfrowe. Aplikacja panelu klienta daje mu – po autoryzacji (poprzez podanie loginu i hasła) – dostęp do jego danych, które przechowuje przedsiębiorstwo. Może również skorzystać z szeregu narzędzi, dzięki którym będzie w stanie obsługiwać swoje usługi oraz komunikować się z pracownikami firmy. 

Takie oprogramowanie łączy się z wewnętrznymi systemami do zarządzania procesami, księgowania i nie tylko. Pozwala firmowemu zespołowi na sprawne rozwiązywanie ewentualnych problemów klienta. 

Kto potrzebuje elektronicznego systemu obsługi klienta?

Oprogramowanie E-BOK jest przydatne praktycznie dla każdej firmy, niezależnie od branży, w której ona działa. Nie masz wydajnego narzędzia do obsługi klientów, a rozwiązywanie ich problemów i komunikacja zajmuje dużo czasu, który Twoi pracownicy mogliby poświęcić na inne zadania? Aplikacja panelu klienta ułatwi specjalistom komunikację z osobami kupującymi Twoje usługi i produkty. Ponadto sprawi też, że będą mogły one znacznie szybciej zarządzać nimi same jedynie z niewielkim wsparciem Twojego biura obsługi klientów. 

Darmowa konsultacja Twojego projektu

Skorzystaj z naszego doświadczenia, skonsultuj i wyestymuj projekt ze specjalistami w planowaniu i tworzeniu oprogramowania.
Oferujemy nieszablonowe podejście, w pełni transparenty i spersonalizowany proces analityki biznesowej i wyceny projektu.

Wyceń projekt

Do czego firmy wykorzystują oprogramowanie E-BOK? 

Do najważniejszych funkcjonalności systemu obsługi klienta należą:


Oprogramowanie E-BOK z tymi kluczowymi funkcjonalnościami można wzbogacić o dodatkowe narzędzia. Dobrym przykładem jest integracja z oprogramowaniem lojalnościowym, dzięki której klient może w kilka sekund sprawdzić saldo konta z punktami w programie lojalnościowym i wykorzystać je do opłaty usługi lub zamówienia nagrody.

Zobacz hybrydową aplikację mobilną programu lojalnościowego dla Neonail

 Kolejnym rozwiązaniem, w którego wdrażaniu specjalizuje się zespół Cogitech są narzędzia do tzw. miękkiej windykacji. Oprogramowanie panelu klienta powinno automatyzować takie zadania poprzez wysyłanie do klientów SMS-ów, wiadomości e-mail, powiadomień push, ponagleń i wezwań do zapłaty. Zestaw takich funkcjonalności elektronicznego systemu obsługi klienta może znacznie poprawić płynność finansową firmy i zaoszczędzić czas pracowników. Projektując je, zawsze skupiamy się na zagwarantowaniu możliwie najlepszych doświadczeń użytkownika. Unikamy grożenia zgłoszeniem do BiKu czy straszenia sądem. Zamiast tego motywujemy, wysyłając pozytywny komunikat np. „90% naszych klientów uregulowało już swoje należności. Dołącz do tego grona” lub przypominając, że terminowi płatnicy nie ponoszą dodatkowych kosztów obsługi umowy.

Zobacz także: Cyfryzacja i automatyzacja procesów biur wirtualnych dla BIURO29

Zalety elektronicznego systemu obsługi klienta dostosowanego do potrzeb firmy

Zastanawiasz się, co zyskasz, inwestując w dostosowane do potrzeb Twojej firmy oprogramowanie E-BOK? Oto kilka najważniejszych zalet posiadania elektronicznego systemu do obsługi klienta:

 

Dlaczego warto zbudować spersonalizowany system do obsługi klienta w Software House Cogitech?

Cogitech projektuje nowoczesne rozwiązania dla biznesów cyfrowych i tradycyjnych. Oprogramowania E-BOK, które budujemy dla naszych klientów, wyróżniają się spośród innych rozwiązań tego typu wyjątkowo indywidualnymi, dostosowanymi do branży funkcjonalnościami.  Podczas warsztatów z klientem poprzedzających projektowanie i programowanie szczegółowo badamy biznesowe potrzeby przedsiębiorstwa. Doradzamy w zakresie wyboru kluczowych i dodatkowych opcji, które mogą podnieść wydajność Twojej firmy. Na podstawie sugestii klienta i naszego doświadczenia jesteśmy w stanie zaprojektować całkowicie unikalne funkcjonalności, które wyróżnią Twoje przedsiębiorstwo na tle konkurencji. 

Zespół Cogitech ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania E-BOK i wdrażaniu go w firmach. Nasze elektroniczne systemy obsługi klienta cechują się ogromną elastycznością i możliwością integracji z licznymi innymi rozwiązaniami (np. systemami CRM, oprogramowaniem lojalnościowym, systemami ERP, księgowością i nie tylko). 

Stosujemy najnowsze technologie takie jak PHP, Symfony, Vue.js oraz Capacitor, które gwarantują wysoką skalowalność systemu E-BOK. Dzięki temu oprogramowanie może być łatwo dostosowane do nowych możliwości, które Twoja firma będzie oferować klientom z czasem w miarę rozwoju. Zainwestuj w system E-BOK, który pomoże Ci zwiększyć wydajność firmy i jej zyski.

Darmowa konsultacja Twojego projektu

Skorzystaj z naszego doświadczenia, skonsultuj i wyestymuj projekt ze specjalistami w planowaniu i tworzeniu oprogramowania.
Oferujemy nieszablonowe podejście, w pełni transparenty i spersonalizowany proces analityki biznesowej i wyceny projektu.

Wyceń projekt

Oprogramowanie panelu klienta / e-bok na naszym blogu

Panel klienta a personalizacja doświadczenia – jak zwiększyć zadowolenie klientów?
Zdjęcie główne postu Panel klienta a personalizacja doświadczenia – jak zwiększyć zadowolenie klientów?
biznes
2024-05-28 18:51:47
Odkryj, jak personalizacja panelu klienta może znacząco zwiększyć zadowolenie użytkowników i poprawić ich doświadczenie. W naszym artykule przedstawiamy sprawdzone strategie i narzędzia, które pozwolą Ci dostosować interfejs do indywidualnych potrzeb klientów, budując lojalność i satysfakcję.
5 min czytania
Rola aplikacji internetowych w dzisiejszych realizacjach biznesowych
Zdjęcie główne postu Rola aplikacji internetowych w dzisiejszych realizacjach biznesowych
biznes
2024-03-27 17:55:14
Odkryj, jak aplikacje internetowe rewolucjonizują świat biznesu, przekraczając granice możliwości oferowane przez tradycyjne strony internetowe. Zapraszamy do lektury, która pokaże Ci, w jaki sposób nowoczesne rozwiązania internetowe mogą stać się kluczem do sukcesu Twojej firmy w cyfrowej erze.
5 min czytania
Zalety korzystania z nowoczesnego panelu klienta w biznesie
Zdjęcie główne postu Zalety korzystania z nowoczesnego panelu klienta w biznesie
biznes
2024-04-04 14:40:38
Odkryj, jak nowoczesne panele klienta rewolucjonizują świat biznesu, zwiększając lojalność klientów i dając firmom znaczącą przewagę konkurencyjną. Poznaj kluczowe strategie, które mogą przekształcić Twoją obsługę klienta i zapewnić Ci miejsce na szczycie w dobie cyfrowej transformacji.
5 min czytania
Ciekawe funkcje panelu klienta – E-BOK dla firmy i konsumenta
Zdjęcie główne postu Ciekawe funkcje panelu klienta – E-BOK dla firmy i konsumenta
biznes
2023-05-29 11:07:19
Chcesz dać Twoim klientom możliwość samodzielnego obsługiwania swoich usług i produktów? Nowoczesny system e-BOK pomoże Ci ułatwić ich życie. Dowiedz się więcej o różnych funkcjach panelu klienta.
7 min czytania
Polityka cookies

Polityka określa zasady korzystania przez portal internetowy z plików cookies.

Czym jest plik cookie?

Ciasteczka (ang. Cookies) są niewielkimi plikami, zapisywanymi i przechowywanymi na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika w trakcie odwiedzania stron www. Cookies nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę . Nie ma w nich informacji, które mogłyby umożliwić taką identyfikację.

Administrator danych wykorzystuje Cookies w celu:

Administrator danych wykorzystuje 2 rodzaje plików cookies:

Session cookies (sesyjne) – są to pliki tymczasowe, przechowywane w urządzeniu użytkownika do czasu jego wylogowania lub opuszczenia strony internetowej.

Persistent cookies (stałe) – pliki te są przechowywane w urządzeniach użytkownika do czasu ich usunięcia przez samego użytkownika albo przez czas zdefiniowany w parametrach plików cookies.

Więcej na temat ciasteczek przeczytasz na ogólnodostępnej stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Ciasteczka używane przez stronę cogitech.pl

Typ / źródło Nazwa Opis
ajs_user_id, _hjAbsoluteSessionInProgress, experimentation_subject_id, ajs_anonymous_id, _hjIncludedInPageviewSample, PHPSESSID Cogitech.pl Ciasteczka funkcjonalne, niezbędne do prawidłowego i pełnego korzystania strony.
_ga, _git, _gat, __utma, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv, __utmt Google Analytics Wykorzystywane w celach analitycznych i marketingowych. Przechowują informacje statystyczne o interakcji użytkownika ze stroną

Pełne informacje o wszystkich ciasteczkach, jakie mogą się pojawić w związku używaniem przez nas Google Analytics, znajdziesz tutaj.

CONSENT, SEARCH_SAMESITE, APISID, SSID, SAPISID, Secure-3PAPISID, SID, HSID, CONSENT, Secure-3PSID, Secure-3PSIDCC, ANID, NID, 1P_JAR, SIDCC, OTZ Pozostałe usługi Google (np. YouTube) Wykorzystywane w celach funkcjonalnych,  analitycznych i marketingowych. Przechowują m.in. preferencje użytkowników dotyczące ustawień oraz wspierają bezpieczne korzystanie z usług Google.

 

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o stosowanych przez nas plikach cookies, możesz to zrobić drogą mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Polityka Prywatności

 

Realizując prawo do prywatności Państwa danych wprowadzamy niniejszy dokument zwany Polityką Prywatności. Polityka Prywatności ma na celu przybliżenie zasad przetwarzania danych osobowych.

Niniejszą klauzulę informacyjną kierujemy do wszystkich osób fizycznych. Adresatami dokumentu mogą być: 

Administratorem Państwa danych jest CG Jakub Cichocki Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pszczelnej 30A (61-658 Poznań), wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000441224, NIP: 9721246664.

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, możesz to zrobić droga mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Informacje te mogą dotyczyć:

W związku z powyższym Administrator może korzystać z usług osób trzecich np. Gogle Analytics. Podmioty trzecie posiadają odrębne polityki prywatności, w których opisują sposób przetwarzania oraz wykorzystywania danych. 

Przetwarzanie danych jest niezbędne do prowadzenia rozmów, negocjacji, zawarcia, wykonania oraz dokonania zmian umowy.

Kontakt z użytkownikami w celu poinformowania o aktualnych nowościach i promocjach, którymi Klienci mogą być zainteresowani. W przypadku wyrażenia zgodny na przesyłanie usług newsletter, przekazujemy informację za jego pośrednictwem. Użytkownik w każdej chwili ma prawo do rezygnacji z usługi. 

Rekrutując nowych pracowników, dane przetwarzamy w celu prawidłowego przebiegu procesu. Każdy kandydat w przesłanych dokumentach aplikacyjnych wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez dołączenie klauzuli informacyjnej „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CG Jakub Cichocki sp. k. z siedzibą w Poznaniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnych oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Za uprzednią zgodą kandydata umieszczamy jego dane w naszej wewnętrznej bazie, aby umożliwić mu wzięcie udziału w przyszłych rekrutacjach. Czas przechowywania dokumentów w wewnętrznej bazie wynosi 3 lata. 

Przetwarzanie danych ma na celu zapewnienie prawidłowej i płynnej obsługi kadrowo-płacowej, zarządzanie zespołem oraz dokonywanie niezbędnych rozliczeń.

Dane przetwarzane są wyłącznie w okresie, w którym jest to konieczne do realizacji zapisów umowy lub w okresie wynikającym z innych przepisów, gdy stanowią one podstawę do ich przetwarzania.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych może nastąpić w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych przez Administratora.

Dane przechowywane są przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu w celach:

Maksymalny czas przechowywania danych to 10 lat od dnia zakończenia umowy, chyba że przepisy stanowią inaczej.

Zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.

Administrator, zgodnie z wdrożoną Polityką Bezpieczeństwa, prowadzi stałą analizę ryzyka i zapewnia przetwarzanie danych osobowych w najmniejszym wymaganym zakresie, w szczególności poprzez udostępnienie danych jedynie osobom upoważnionym i w zakresie koniecznym do wykonania zadań. 

Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne, aby dane były przetwarzane z zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa, jak również podejmuje niezbędne działania, aby podmioty zewnętrzne przetwarzające dane, robiły to z zachowaniem przynajmniej takich samych środków bezpieczeństwa. 

Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo złożenia skargi w biurze Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-986 Warszawa.

Skip to content