LinkedIn Instagram

System CRM do zarządzania akademią piłkarską

Dla jednej z największych i najszybciej rozwijających sieci szkółek piłkarskich w Europie świadczymy kompleksową obsługę IT.

System CRM do zarządzania akademią piłkarską dla Akademia Piłkarska Reissa

Kluby sportowe Akademia Piłkarska Reissa i Akademia Piłkarska Falubaz zrzeszają ponad 4000 zawodników będąc jedną z największych szkółek piłkarskich w Europie. Misją Akademii jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży.

Dla Akademii Piłkarskiej Reissa wykonaliśmy kompleksowy system zarządzania akademią oraz platformę zarządzania projektami.

Rozbudowane narzędzie umożliwiające zarządzanie akademiami piłkarskimi. W jego skład wchodzi platforma internetowa dla administratora oraz klienta. Platforma stanowi m.in. kompletną bazę danych dotyczącą klientów, uczestników, pracowników i obiektów sportowych. Istotnymi zaletami jest pełna automatyzacja i łatwość w obsłudze. Panel można w pełni dostosować do indywidualnych preferencji klienta. Do platformy może zostać przypisane kilka poziomów dostępu np.: trenera, administratora, księgowego.

Platforma internetowa składa się z następujących modułów:

  • Klienci i uczestnicy
  • Finanse
  • Pracownicy, lokalizacje i obiekty sportowe
  • Ćwiczenia i konspekty
  • Drużyny, mecze i treningi
  • Punkty lojalnościowe
  • System wiadomości sms i e-mail
  • Newsletter

Kompletna baza danych

Moduł uczestnika umożliwia przeglądanie oraz edycję bazy danych wszystkich zarejestrowanych w systemie użytkowników oraz klientów, dając szybki dostęp do wszystkich istotnych informacji. Uczestników można przypisywać do poszczególnych lokalizacji oraz drużyn o różnym poziomie zaawansowania, a także dodawać notki trenerskie.

Finanse pod kontrolą

Dzięki modułowi finansowemu możliwe jest automatyczne wystawianie i wysyłanie faktur do klientów. System automatycznie przypomina klientowi o zaległych płatnościach i nalicza ewentualne kary. W segmencie finansowym znajdują się też statystyki i porównania dotyczące wyniku finansowego akademii.

Skuteczne zarządzanie zasobami

Kolejny segment daje dostęp do kompletnej bazy danych o pracownikach, lokalizacjach w jakich przeprowadzane są treningi oraz wynajmowanych obiektach sportowych i znajdujących się w nim sprzęcie. Trenerzy mogą składać zapotrzebowanie na potrzebny sprzęt sportowy.

Trening czyni mistrza

W systemie zaimplementowany jest kreator oraz szablony ćwiczeń dla uczestników, które można łączyć w konspekty udostępniane trenerowi. Ułatwia to zarządzanie materiałami edukacyjnymi. Moduł jest w pełni transparentny dając administratorom dostęp do historii pobierania.

Drużyny, mecze i treningi

Ten moduł pozwala na kompleksowe zarządzanie istniejącymi drużynami, ustalanie harmonogramów meczy i treningów, sprawdzanie listy obecności oraz przypinanie konspektów do poszczególnych treningów. Możliwe jest również przeglądanie historii rozegranych meczy i przeprowadzonych treningów.

W kontakcie z klientem

System komunikacji z klientami i pracownikami poprzez grupową wysyłkę wiadomości SMS oraz e-mail pozwala na szybkie informowanie o nieplanowanych zmianach i przypominanie o nadchodzących wydarzeniach. Możliwe jest wydzielenie grup odbiorców oraz ustawienie szablonów wysyłanych wiadomości. W systemie znajduję się również rozbudowany system wysyłki newsletter z wbudowanym modułem analizy wysyłek.

Lojalność w cenie

Sport Management System daje możliwość przyznawanie uczestnikom punktów lojalnościowych m.in. za uczęszczanie na treningi, terminowe wpłaty, które mogą zostać wykorzystane w zewnętrznym sklepie internetowym.

W ramach IT.Cogitech świadczymy również usługi wsparcia IT, obsługi stałej oraz hostingu systemów, maili, stron oraz innych projektów Akademii.

Technologie

Prezentacja projektu System CRM do zarządzania akademią piłkarską
Prezentacja projektu System CRM do zarządzania akademią piłkarską
4000+

obsługiwanych zawodników

Zarządzanie grupą prawie 500 trenerów w ponad 120 lokalizacjach wymaga skrojonego na miarę systemu.

Dostarczone narzędzia dają Akademii przewagi konkurencyjne i pozwalają na stały rozwój.

Piotr Matecki
Prezes Zarządu Akademii Piłkarskiej Reissa
Firma cogitech wyróżnia się wysoką jakością usług, ponadprzeciętnym zaangażowaniem oraz kreatywnością w rozwiązywaniu postawionych przed nią wyzwań. Kompleksowość usług grupy pozwoliła nam zdecydować się na jednego partnera IT.

Darmowa konsultacja Twojego projektu

Skorzystaj z naszego doświadczenia, skonsultuj i wyestymuj projekt ze specjalistami w planowaniu i tworzeniu oprogramowania.
Oferujemy nieszablonowe podejście, w pełni transparenty i spersonalizowany proces analityki biznesowej i wyceny projektu.

Wyceń projekt

Zobacz także

Polityka cookies

Polityka określa zasady korzystania przez portal internetowy z plików cookies.

Czym jest plik cookie?

Ciasteczka (ang. Cookies) są niewielkimi plikami, zapisywanymi i przechowywanymi na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika w trakcie odwiedzania stron www. Cookies nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę . Nie ma w nich informacji, które mogłyby umożliwić taką identyfikację.

Administrator danych wykorzystuje Cookies w celu:

Administrator danych wykorzystuje 2 rodzaje plików cookies:

Session cookies (sesyjne) – są to pliki tymczasowe, przechowywane w urządzeniu użytkownika do czasu jego wylogowania lub opuszczenia strony internetowej.

Persistent cookies (stałe) – pliki te są przechowywane w urządzeniach użytkownika do czasu ich usunięcia przez samego użytkownika albo przez czas zdefiniowany w parametrach plików cookies.

Więcej na temat ciasteczek przeczytasz na ogólnodostępnej stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Ciasteczka używane przez stronę cogitech.pl

Typ / źródło Nazwa Opis
ajs_user_id, _hjAbsoluteSessionInProgress, experimentation_subject_id, ajs_anonymous_id, _hjIncludedInPageviewSample, PHPSESSID Cogitech.pl Ciasteczka funkcjonalne, niezbędne do prawidłowego i pełnego korzystania strony.
_ga, _git, _gat, __utma, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv, __utmt Google Analytics Wykorzystywane w celach analitycznych i marketingowych. Przechowują informacje statystyczne o interakcji użytkownika ze stroną

Pełne informacje o wszystkich ciasteczkach, jakie mogą się pojawić w związku używaniem przez nas Google Analytics, znajdziesz tutaj.

CONSENT, SEARCH_SAMESITE, APISID, SSID, SAPISID, Secure-3PAPISID, SID, HSID, CONSENT, Secure-3PSID, Secure-3PSIDCC, ANID, NID, 1P_JAR, SIDCC, OTZ Pozostałe usługi Google (np. YouTube) Wykorzystywane w celach funkcjonalnych,  analitycznych i marketingowych. Przechowują m.in. preferencje użytkowników dotyczące ustawień oraz wspierają bezpieczne korzystanie z usług Google.

 

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o stosowanych przez nas plikach cookies, możesz to zrobić drogą mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Polityka Prywatności

 

Realizując prawo do prywatności Państwa danych wprowadzamy niniejszy dokument zwany Polityką Prywatności. Polityka Prywatności ma na celu przybliżenie zasad przetwarzania danych osobowych.

Niniejszą klauzulę informacyjną kierujemy do wszystkich osób fizycznych. Adresatami dokumentu mogą być: 

Administratorem Państwa danych jest CG Jakub Cichocki Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pszczelnej 30A (61-658 Poznań), wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000441224, NIP: 9721246664.

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, możesz to zrobić droga mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Informacje te mogą dotyczyć:

W związku z powyższym Administrator może korzystać z usług osób trzecich np. Gogle Analytics. Podmioty trzecie posiadają odrębne polityki prywatności, w których opisują sposób przetwarzania oraz wykorzystywania danych. 

Przetwarzanie danych jest niezbędne do prowadzenia rozmów, negocjacji, zawarcia, wykonania oraz dokonania zmian umowy.

Kontakt z użytkownikami w celu poinformowania o aktualnych nowościach i promocjach, którymi Klienci mogą być zainteresowani. W przypadku wyrażenia zgodny na przesyłanie usług newsletter, przekazujemy informację za jego pośrednictwem. Użytkownik w każdej chwili ma prawo do rezygnacji z usługi. 

Rekrutując nowych pracowników, dane przetwarzamy w celu prawidłowego przebiegu procesu. Każdy kandydat w przesłanych dokumentach aplikacyjnych wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez dołączenie klauzuli informacyjnej „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CG Jakub Cichocki sp. k. z siedzibą w Poznaniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnych oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Za uprzednią zgodą kandydata umieszczamy jego dane w naszej wewnętrznej bazie, aby umożliwić mu wzięcie udziału w przyszłych rekrutacjach. Czas przechowywania dokumentów w wewnętrznej bazie wynosi 3 lata. 

Przetwarzanie danych ma na celu zapewnienie prawidłowej i płynnej obsługi kadrowo-płacowej, zarządzanie zespołem oraz dokonywanie niezbędnych rozliczeń.

Dane przetwarzane są wyłącznie w okresie, w którym jest to konieczne do realizacji zapisów umowy lub w okresie wynikającym z innych przepisów, gdy stanowią one podstawę do ich przetwarzania.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych może nastąpić w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych przez Administratora.

Dane przechowywane są przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu w celach:

Maksymalny czas przechowywania danych to 10 lat od dnia zakończenia umowy, chyba że przepisy stanowią inaczej.

Zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.

Administrator, zgodnie z wdrożoną Polityką Bezpieczeństwa, prowadzi stałą analizę ryzyka i zapewnia przetwarzanie danych osobowych w najmniejszym wymaganym zakresie, w szczególności poprzez udostępnienie danych jedynie osobom upoważnionym i w zakresie koniecznym do wykonania zadań. 

Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne, aby dane były przetwarzane z zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa, jak również podejmuje niezbędne działania, aby podmioty zewnętrzne przetwarzające dane, robiły to z zachowaniem przynajmniej takich samych środków bezpieczeństwa. 

Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo złożenia skargi w biurze Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-986 Warszawa.

Skip to content