LinkedIn Instagram

Dedykowany system CRM sieci biur księgowych

Indywidualny system dla biur rachunkowych

Dedykowany system CRM sieci biur księgowych dla Partner Gospodarczy

Dedykowany system CRM dla sieci biur księgowych PG Partner Gospodarczy

PG Partner Gospodarczy to sieć biur rachunkowych posiadająca oddziały w największych miastach w Polsce. Wdrożony przez nas CRM dla biur rachunkowych zapewnia efektywną realizację zadań związanych z księgowością oraz obsługą kadr we wszystkich oddziałach należących do sieci. 

800+

Obsługiwanych klientów

W ramach 10 aktywnych oddziałów, biura Partnera Gospodarczego obsługują ponad 100 000 dokumentów rocznie dla klientów z blisko 100 branż.

System CRM dla biur rachunkowych — poznaj funkcjonalności

Dedykowany system CRM dla biur rachunkowych to oprogramowanie wspomagające obsługę klienta oraz pozwalające na usprawnienie pracy w Twoim przedsiębiorstwie. Najważniejsze funkcjonalności oprogramowania CRM dla biur księgowych to:

  • automatyzacja czynności — niektóre zadania związane z prowadzeniem księgowości przedsiębiorstw mogą być wykonywane automatycznie przez system. To świetne rozwiązanie szczególnie dla sieci biur rachunkowych, które mają wiele oddziałów zajmujących się różnorodnymi klientami,
  • kategoryzacja poszczególnych zadań — pracownik otrzymuje dzięki temu przejrzysty widok czynności do realizacji i może określić priorytet poszczególnych zleceń,
  • intuicyjne wyszukiwanie poleceń i dokumentów — dzięki łatwemu wyszukiwaniu za pomocą wybranych filtrów pracownik szybko odnajduje niezbędne do pracy pliki,
  • szybki wgląd w postęp prac księgowych — monitorowanie wykonanej pracy, pozwala nie tylko na sprawne przydzielanie zadań, ale także na ocenę wydajności pracowników.

Wdrożenie dedykowanego systemu CRM pozwala biurom rachunkowym na skuteczne zarządzenie czasem zatrudnionych księgowych oraz optymalizację działań całego biura. Dobry przepływ informacji i dokumentów przekłada się na krótszą obsługę poszczególnych zleceń.

Oprogramowanie CRM, a zarządzanie biurem rachunkowym

Technologie w Dedykowany system CRM sieci biur księgowych

Zarządzanie księgowymi i umiejętne planowanie ich pracy to jedno z zadań związanych z prowadzeniem biura rachunkowego. System CRM dla biur rachunkowych umożliwia rozdzielanie klientów i konkretnych czynności pomiędzy poszczególnych pracowników, co zapewnia optymalny rozkład pracy na cały personel.

Dedykowane oprogramowanie CRM zapewnia kierowanie firmą i pracownikami z poziomu jednego uniwersalnego systemu. Za pomocą takiego rozwiązania możesz tworzyć raporty zawierające dane niezbędne dla usprawnienia procesów w Twojej sieci biur rachunkowych.

CRM dla biur rachunkowych a doświadczenia użytkowników

Najważniejszymi użytkownikami wykorzystującymi nasze programy księgowe, są Twoi pracownicy. Komfort ich pracy jest kluczowy, ponieważ zespoły działające w biurze rachunkowym analizują liczne skomplikowane dane dotyczące księgowości oraz kadr. Łatwy dostęp do aktualnych poleceń zapewnia przejrzysta lista zadań, a szybkiemu i prawidłowemu tworzeniu odpowiednich rozliczeń oraz dokumentacji sprzyja dostęp do niezbędnych danych w ramach jednego systemu. 

Dla wygody pracownika możliwe jest automatyczne wystawianie niektórych dokumentów (zgodnie z ustalonym przez niego grafikiem). Dzięki takiemu rozwiązaniu księgowy otrzymuje gotowy dokument w odpowiednim czasie, co minimalizuje ryzyko opóźnień i błędów.

Dedykowany system CRM dla biur księgowych — jakie korzyści płyną z wdrożenia tego rozwiązania?

Prowadzenie biura rachunkowego nie jest łatwym zadaniem. Terminowość oraz rzetelne opracowanie danych są w tym przypadku niezwykle ważne. System CRM dla biur rachunkowych ma wiele ciekawych funkcjonalności, co umożliwia biurom usprawnienie wielu procesów i skuteczną obsługę klientów. Do najważniejszych zalet stosowania dedykowanego oprogramowania CRM należą:

  • terminowość — dzięki automatyzacji wielu zdań i procesów,
  • bezpieczeństwo danych — dedykowane oprogramowanie CRM sprawia, że nowoczesne biuro rachunkowe nie musi korzystać z ogólnopolskich rozwiązań (dane klienta posiada tylko i wyłącznie biuro rachunkowe we własnym wewnętrznym systemie),
  • funkcjonalności dostosowane do potrzeb — jest to niezwykle przydatne z perspektywy sieci biur księgowych. Dzięki zastosowaniu dedykowanego systemu CRM dla biur rachunkowych możemy zaoferować odpowiednie narzędzia służące do zarządzania każdą z filii osobno i całą siecią biur rachunkowych zarazem,
  • rozpoznawalna marka — zyskujesz opcję kreowania wizerunku pioniera w branży, stosującego nowatorskie rozwiązania zapewniające klientom najwyższą jakość świadczonych usług,
  • możliwość integracji z innymi systemami — pozwala na zgromadzenie przydatnych narzędzi w ramach jednego systemu, co sprawia, że istnieje opcja zaoferowania klientom kompleksowych usług (księgowych, płacowych i doradczych),
  • tworzenie zindywidualizowanych raportów — daje możliwość analizowania specyficznych danych, niegenerowanych za pomocą gotowych rozwiązań.

Dlaczego warto skorzystać z zalet oprogramowania CRM dla biur rachunkowych?

Jeśli prowadzisz dużą działalność w tej branży lub całą sieć biur zajmujących się obsługą księgowości oraz kadr i tworzysz dokumentację dla wielu klientów o różnorodnych wymaganiach, skorzystaj z zalet, jakie oferuje dedykowany system CRM dla biur rachunkowych. Wejdź na wyższy poziom świadczenia usług księgowych i wyróżnij się w społeczności biur rachunkowych za sprawą nowoczesnego oprogramowania CRM.

Darmowa konsultacja Twojego projektu

Skorzystaj z naszego doświadczenia, skonsultuj i wyestymuj projekt ze specjalistami w planowaniu i tworzeniu oprogramowania.
Oferujemy nieszablonowe podejście, w pełni transparenty i spersonalizowany proces analityki biznesowej i wyceny projektu.

Wyceń projekt

Zobacz także

Polityka cookies

Polityka określa zasady korzystania przez portal internetowy z plików cookies.

Czym jest plik cookie?

Ciasteczka (ang. Cookies) są niewielkimi plikami, zapisywanymi i przechowywanymi na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika w trakcie odwiedzania stron www. Cookies nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę . Nie ma w nich informacji, które mogłyby umożliwić taką identyfikację.

Administrator danych wykorzystuje Cookies w celu:

Administrator danych wykorzystuje 2 rodzaje plików cookies:

Session cookies (sesyjne) – są to pliki tymczasowe, przechowywane w urządzeniu użytkownika do czasu jego wylogowania lub opuszczenia strony internetowej.

Persistent cookies (stałe) – pliki te są przechowywane w urządzeniach użytkownika do czasu ich usunięcia przez samego użytkownika albo przez czas zdefiniowany w parametrach plików cookies.

Więcej na temat ciasteczek przeczytasz na ogólnodostępnej stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Ciasteczka używane przez stronę cogitech.pl

Typ / źródło Nazwa Opis
ajs_user_id, _hjAbsoluteSessionInProgress, experimentation_subject_id, ajs_anonymous_id, _hjIncludedInPageviewSample, PHPSESSID Cogitech.pl Ciasteczka funkcjonalne, niezbędne do prawidłowego i pełnego korzystania strony.
_ga, _git, _gat, __utma, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv, __utmt Google Analytics Wykorzystywane w celach analitycznych i marketingowych. Przechowują informacje statystyczne o interakcji użytkownika ze stroną

Pełne informacje o wszystkich ciasteczkach, jakie mogą się pojawić w związku używaniem przez nas Google Analytics, znajdziesz tutaj.

CONSENT, SEARCH_SAMESITE, APISID, SSID, SAPISID, Secure-3PAPISID, SID, HSID, CONSENT, Secure-3PSID, Secure-3PSIDCC, ANID, NID, 1P_JAR, SIDCC, OTZ Pozostałe usługi Google (np. YouTube) Wykorzystywane w celach funkcjonalnych,  analitycznych i marketingowych. Przechowują m.in. preferencje użytkowników dotyczące ustawień oraz wspierają bezpieczne korzystanie z usług Google.

 

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o stosowanych przez nas plikach cookies, możesz to zrobić drogą mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Polityka Prywatności

 

Realizując prawo do prywatności Państwa danych wprowadzamy niniejszy dokument zwany Polityką Prywatności. Polityka Prywatności ma na celu przybliżenie zasad przetwarzania danych osobowych.

Niniejszą klauzulę informacyjną kierujemy do wszystkich osób fizycznych. Adresatami dokumentu mogą być: 

Administratorem Państwa danych jest CG Jakub Cichocki Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pszczelnej 30A (61-658 Poznań), wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000441224, NIP: 9721246664.

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, możesz to zrobić droga mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Informacje te mogą dotyczyć:

W związku z powyższym Administrator może korzystać z usług osób trzecich np. Gogle Analytics. Podmioty trzecie posiadają odrębne polityki prywatności, w których opisują sposób przetwarzania oraz wykorzystywania danych. 

Przetwarzanie danych jest niezbędne do prowadzenia rozmów, negocjacji, zawarcia, wykonania oraz dokonania zmian umowy.

Kontakt z użytkownikami w celu poinformowania o aktualnych nowościach i promocjach, którymi Klienci mogą być zainteresowani. W przypadku wyrażenia zgodny na przesyłanie usług newsletter, przekazujemy informację za jego pośrednictwem. Użytkownik w każdej chwili ma prawo do rezygnacji z usługi. 

Rekrutując nowych pracowników, dane przetwarzamy w celu prawidłowego przebiegu procesu. Każdy kandydat w przesłanych dokumentach aplikacyjnych wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez dołączenie klauzuli informacyjnej „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CG Jakub Cichocki sp. k. z siedzibą w Poznaniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnych oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Za uprzednią zgodą kandydata umieszczamy jego dane w naszej wewnętrznej bazie, aby umożliwić mu wzięcie udziału w przyszłych rekrutacjach. Czas przechowywania dokumentów w wewnętrznej bazie wynosi 3 lata. 

Przetwarzanie danych ma na celu zapewnienie prawidłowej i płynnej obsługi kadrowo-płacowej, zarządzanie zespołem oraz dokonywanie niezbędnych rozliczeń.

Dane przetwarzane są wyłącznie w okresie, w którym jest to konieczne do realizacji zapisów umowy lub w okresie wynikającym z innych przepisów, gdy stanowią one podstawę do ich przetwarzania.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych może nastąpić w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych przez Administratora.

Dane przechowywane są przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu w celach:

Maksymalny czas przechowywania danych to 10 lat od dnia zakończenia umowy, chyba że przepisy stanowią inaczej.

Zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.

Administrator, zgodnie z wdrożoną Polityką Bezpieczeństwa, prowadzi stałą analizę ryzyka i zapewnia przetwarzanie danych osobowych w najmniejszym wymaganym zakresie, w szczególności poprzez udostępnienie danych jedynie osobom upoważnionym i w zakresie koniecznym do wykonania zadań. 

Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne, aby dane były przetwarzane z zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa, jak również podejmuje niezbędne działania, aby podmioty zewnętrzne przetwarzające dane, robiły to z zachowaniem przynajmniej takich samych środków bezpieczeństwa. 

Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo złożenia skargi w biurze Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-986 Warszawa.

Skip to content