LinkedIn Instagram

Dedykowana platforma marketplace i aplikacja mobilna dla branży modowej

Serwis ogłoszeniowy o tematyce modowej dostępny w postaci portalu web oraz aplikacji mobilnej.

Dedykowana platforma marketplace i aplikacja mobilna dla branży modowej dla Slow Fashion Sale

Marketplace to specyficzny rodzaj narzędzia sprzedażowego – to wirtualna przestrzeń, którą właściciel sklepu oddaje do dyspozycji firm i osób indywidualnych zainteresowanych sprzedażą określonych dóbr. Właściciel platformy marketplace zarabia najczęściej na prowizjach ze sprzedaży lub subskrypcji za użytkowanie konkretnych funkcjonalności. Jego obowiązkiem jest natomiast zarządzanie stroną, jej udoskonalanie oraz promowanie w celu przyciągnięcia jak największej liczby odpowiednich klientów. Jak jednak wywiązać się z tego zadania?

Slow Fashion Sale – unikalne wartości i potrzeby

Dla niektórych marek zbudowanie platformy marketplace to biznesowe marzenie, które dojrzało. Część sklepów internetowych powstaje jako kontynuacja działalności z innych kanałów sprzedaży. Tak było w przypadku Slow Fashion Sale. Marka Justyny Żółtowskiej pojawiła się najpierw na Facebooku. Celem twórczyni grupy w tym medium społecznościowym było zagwarantowanie sprzedawcom przestrzeni do oferowania swoich produktów premium i upewnienie się, że klienci otrzymują dobra zgodne z ich opisem oraz w odpowiednich cenach.

Justyna Żółtowska
Właścielka / SlowFashionSale

Slow Fashion Sale to aplikacja powstała pozwalająca łączyć zamiłowanie do modnych i dobrych jakościowo ubrań z dbałością o środowisko. Każdego roku klienci marek odzieżowych kupują całą masę nowych ubrań, które służą im najwyżej przez jeden sezon, po czym lądują na dnie szafy lub, co gorsza w śmietniku. Naszym celem jest danie drugiego życia oryginalnym ubraniom wysokiej jakości.

Funkcjonalności naszej nowej platformy stworzonej przez Cogitech są odpowiedzią na potrzeby rosnącej społeczności użytkowników. Ze względu na wyjątkowy charakter oferowanych klientom produktów, niezbędny nam był system moderowania dodawanych ogłoszeń. Do tej pory jednak weryfikacja ogłoszeń była dość trudna i czasochłonna. Dzięki ujednoliconemu formularzowi sprzedający dodają nowe produkty o wiele sprawniej, a moderacja zapewnia klientom dostęp do produktów najwyższej jakości, co jest dla nas najważniejsze. Cogitech to software house idealny dla biznesu o niekonwencjonalnych potrzebach, który przeprowadził mnie przez cały proces budowania aplikacji, a jego pracownicy zawsze byli i są gotowi do pomocy. Polecam!

Sklep internetowy marketplace jako kolejny krok w rozwoju społeczności

Społeczność zaczęła się rozrastać i nowym celem Justyny stało się stworzeniem wyjątkowego typu marketplace’u, który stanie się miejscem spotkań dla sprzedawców nowych i używanych produktów odzieżowych premium. 

Ciekawe marketplace’y wyróżnia unikalna wizja ich założycieli. Slow Fashion Sale to coś więcej niż biznes – to konkretna filozofia.

To miała być unikalna witryna e-commerce pozwalająca na rozwijanie filozofii zrównoważonej mody, ale też na dawanie ubraniom i dodatkom drugiego życia w atmosferze wzajemnego szacunku między sprzedającymi i klientami. Czym sklep internetowy z markami premium Slow Fashion Sale wyróżnia się spośród innych, podobnych projektów z tej branży?

Narzędzia e-commerce dopasowane konkretnych firm

Zbudowanie własnego sklepu internetowego i jego wypromowanie wymaga dużych nakładów finansowych i mnóstwo pracy. Wielu sprzedawców nie może sobie pozwolić na taki wydatek, dlatego szuka innych rozwiązań. Chcesz stworzyć własny e-biznes, jednocześnie rozwiązując problemy wytwórców produktów premium? Możemy pomóc Ci zaprojektować jedyną w swoim rodzaju platformę marketplace. 

Podejmując decyzję o budowie nowoczesnej platformy marketplace od podstaw, odpowiadasz na rynkowe zapotrzebowanie małych biznesów i niezależnych twórców unikalnych produktów.

Dużą zaletą tworzenia dedykowanej platformy marketplace z doświadczonym software housem takim jak Cogitech jest możliwość dostosowania jej do swoich indywidualnych potrzeb biznesowych. Właściciel sklepu marketplace może wybrać funkcjonalności, które wyróżnią jego witrynę na rynku. Sprawdź rezultaty naszej współpracy z marką Slow Fashion Sale.

Co wyróżnia platformę marketplace Slow Fashion Sale?

Od początku istnienia marki Slow Fashion Sale cechą wyróżniającą ten biznes była dokładna weryfikacja ogłoszeń sprzedawców. W celu zapewnienia kupującym świetnych ofert, twórczyni grupy narzuciła użytkownikom liczne zasady, którymi się mieli kierować, formułując oferty. 

Weryfikacja wystawianych ofert

Cechą wyróżniającą tę platformę marketplace jest właśnie weryfikacja wszystkich wystawianych produktów przez administratora. Dzięki temu właścicielka sklepu internetowego może mieć pewność, że biznes rozwija się zgodnie z przyjętą przez nią filozofią i wartościami. Pozwala to też na zrealizowanie założenia wysokiej jakości i ekskluzywności oferty. 

Moderacja różnych obszarów sklepu internetowego

Każda platforma marketplace potrzebuje systemu e-commerce i systemu CMS, który umożliwiałby jej sprawną obsługę. Rozwiązanie e-commerce przygotowane dla Slow Fashion Sale daje administratorowi znaczną kontrolę, umożliwiając moderację:

  • listy ogłoszeń,
  • listy użytkowników,
  • bazy kategorii produktowych.

Ujednolicony formularz wystawiania ogłoszenia

Wspólny format ogłoszenia dla wszystkich ofert znacznie ułatwia sprzedającym dodawanie szczegółowego opisu, a klientom pozwala na szybkie znalezienie informacji o produktach. Platforma marketplace Slow Fashion Sale powstała dla różnych sprzedawców – tych, którzy działają w branży odzieżowej zawodowo i tych, którzy chcą po prostu dać swoim ubraniom drugie życie. Sklep internetowy pozwala na sprzedaż używanych ciuchów i nowych, wysokiej jakości produktów. Dzięki formularzom zarówno profesjonaliści, jak i okazjonalni sprzedawcy mogą stworzyć interesującą i kompletną ofertę. 

Ujednolicenie ogłoszeń na platformie typu marketplace poprawia intuicyjność podstron produktowych i pozytywnie wpływa na doświadczenia użytkowników

Sprzedażowa aplikacja mobilna jako wsparcie sklepu internetowego

Aplikacja mobilna zdecydowanie poprawia doświadczenia klientów, którzy wolą robić zakupy na smartfonie. Slow Fashion Sale zainwestowało w stworzenie takiego rozwiązania, które okazało się doskonałym wsparciem dla sklepu internetowego. Nie można zapominać, że chociaż wiele osób wciąż kupuje przed komputerami, to znaczna część konsumentów podejmuje spontaniczne decyzje zakupowe scrollując oferty w sprzedażowych aplikacjach mobilnych. 

„Już w 2021 aż 65% konsumentów robiło zakupy na smartfonie, przy czym ponad połowa sięgała w tym celu po aplikacje mobilne”, Change and People 2021/2022

Slow Fashion Sale zdecydowało się utworzyć sprzedażową aplikację mobilną nieco później, skupiając się najpierw na platformie marketplace. Rozwiązanie zostało oparte na frameworku Cordova. Twórczyni marki nie zapomniała o żadnym z klientów. Aplikacja jest dostępna zarówno na Google Play, jak i w App Store. Zakupy w tym sklepie internetowym na urządzeniach mobilnych mogą więc robić bez problemu miłośnicy iOS i Androida.

Najczęściej na mobile’u kupują użytkownicy w wieku 25-34 lata”, Change and People 2021/2022

Nie musisz znać wszystkich systemów operacyjnych – wystarczy, że znasz grupy docelowe swoich klientów. Nasi specjaliści zwrócą Twoją uwagę na najważniejsze kwestie związane z Twoimi produktami biznesowymi w trakcie warsztatów. Upewnimy się, że dostęp do sklepu internetowego otrzymają wszyscy użytkownicy, do których chcesz skierować swoją ofertę. 

Statystyki mówią wszystko

Dobra platforma marketplace może przyspieszyć rozwój Twojego biznesu. Nie musisz wierzyć nam na słowo – liczby mówią same za siebie. Zbudowanie aplikacji mobilnej oraz sklepu internetowego z dedykowanymi rozwiązaniami e-commerce i branży odzieżowej przyciągnęło sprzedawców. 

Społeczność zareagowała entuzjazmem na intuicyjne narzędzie sprzedażowe i zaczęła się rozrastać. Obecnie witryna jest skierowana do około 35 000 użytkowników skupionych wokół marki, a liczba ta wciąż rośnie. 

Zalety nowej odsłony Slow Fashion Sale

  • Błyskawiczne logowanie – wystarczy zalogować się przy użyciu konta Google, Apple, Facebooka czy adresu mailowego. Praktycznie jedno kliknięcie i od razu możesz sprzedawać lub kupować. 
  • Szybsze dodawanie poprawnych ofert – na grupie na Facebooku każde ogłoszenie musiało być weryfikowane i odsyłane do poprawki przez twórczynię pomysłu. Teraz dzięki stworzonemu formularzowi do dodawania ofert, mniej pracy ma zarówno administrator, jak i sprzedawcy.
  • Większa intuicyjność – media społecznościowe nie dają nawet ułamka możliwości, które oferuje nawet dosyć prosta platforma marketplace. Dedykowane rozwiązania pozwalają natomiast ułatwić klientom odnajdywanie właściwych produktów w krótszym czasie, co zwiększa ich satysfakcję i przekłada się pozytywnie na wyniki sprzedażowe.
  • Dostęp do większego grona użytkowników – dzięki stworzeniu aplikacji mobilnej, sprzedawcy mogą łatwo docierać do potencjalnych klientów, będących użytkownikami smartfonów z systemem operacyjnym iOS i Androidem. Dzięki wersji webowej marka może wciąż obsługiwać te osoby, które wolą robić zakupy przed monitorami komputerów.
  • Elastyczność biznesowa – bez własnego sklepu internetowego i aplikacji mobilnej firma nie była w stanie całkowicie zabezpieczyć swojej przyszłości i skupić się na skalowaniu biznesu. Uniezależnienie się od mediów społecznościowych dodało marce dojrzałości i zwiększyło kontrolę twórczyni nad kierunkiem jej rozwoju.

Platforma marketplace stworzona zgodnie z Twoją wizją

Masz już w głowie wyobrażenie swojego własnego sklepu internetowego? Nie rezygnuj z żadnej funkcjonalności. Wybierz usługę zbudowania dedykowanej platformy marketplace lub innego narzędzia dopasowanego do Twojego pomysłu na e-biznes. Nasi doświadczeni specjaliści będą Ci towarzyszyć na każdym kroku. Zbadamy Twoje potrzeby i zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie e-commerce.

Decydując się na stworzenie swojej platformy z Cogitech jako właściciel sklepu marketplace, możesz sam wybrać funkcjonalności dla swojej witryny. Nie zapominaj o tym, że na świecie jest mnóstwo podobnych sklepów internetowych. Jeżeli chcesz osiągnąć sukces, musisz się wyróżnić. Pomagamy firmom zbudować unikalne sklepy internetowe, które zaskakują niecodziennymi i praktycznymi funkcjonalnościami. Powiedz nam, czego potrzebujesz, a my to stworzymy, służąc profesjonalnym wsparciem w ciągu całego procesu. 

Prezentacja projektu Dedykowana platforma marketplace i aplikacja mobilna dla branży modowej
Prezentacja projektu Dedykowana platforma marketplace i aplikacja mobilna dla branży modowej
35 000

Użytkowników

Slow Fashion Sale jest projektem unikalnym, który wyrósł z grupy społecznościowej. Przygotowana aplikacja spełnia rosnące potrzeby użytkowników.

Justyna Żółtowska
Właścielka / SlowFashionSale

Slow Fashion Sale to aplikacja powstała pozwalająca łączyć zamiłowanie do modnych i dobrych jakościowo ubrań z dbałością o środowisko. Każdego roku klienci marek odzieżowych kupują całą masę nowych ubrań, które służą im najwyżej przez jeden sezon, po czym lądują na dnie szafy lub, co gorsza w śmietniku. Naszym celem jest danie drugiego życia oryginalnym ubraniom wysokiej jakości.

Funkcjonalności naszej nowej platformy stworzonej przez Cogitech są odpowiedzią na potrzeby rosnącej społeczności użytkowników. Ze względu na wyjątkowy charakter oferowanych klientom produktów, niezbędny nam był system moderowania dodawanych ogłoszeń. Do tej pory jednak weryfikacja ogłoszeń była dość trudna i czasochłonna. Dzięki ujednoliconemu formularzowi sprzedający dodają nowe produkty o wiele sprawniej, a moderacja zapewnia klientom dostęp do produktów najwyższej jakości, co jest dla nas najważniejsze. Cogitech to software house idealny dla biznesu o niekonwencjonalnych potrzebach, który przeprowadził mnie przez cały proces budowania aplikacji, a jego pracownicy zawsze byli i są gotowi do pomocy. Polecam!

Darmowa konsultacja Twojego projektu

Skorzystaj z naszego doświadczenia, skonsultuj i wyestymuj projekt ze specjalistami w planowaniu i tworzeniu oprogramowania.
Oferujemy nieszablonowe podejście, w pełni transparenty i spersonalizowany proces analityki biznesowej i wyceny projektu.

Wyceń projekt

Zobacz także

Polityka cookies

Polityka określa zasady korzystania przez portal internetowy z plików cookies.

Czym jest plik cookie?

Ciasteczka (ang. Cookies) są niewielkimi plikami, zapisywanymi i przechowywanymi na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika w trakcie odwiedzania stron www. Cookies nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę . Nie ma w nich informacji, które mogłyby umożliwić taką identyfikację.

Administrator danych wykorzystuje Cookies w celu:

Administrator danych wykorzystuje 2 rodzaje plików cookies:

Session cookies (sesyjne) – są to pliki tymczasowe, przechowywane w urządzeniu użytkownika do czasu jego wylogowania lub opuszczenia strony internetowej.

Persistent cookies (stałe) – pliki te są przechowywane w urządzeniach użytkownika do czasu ich usunięcia przez samego użytkownika albo przez czas zdefiniowany w parametrach plików cookies.

Więcej na temat ciasteczek przeczytasz na ogólnodostępnej stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Ciasteczka używane przez stronę cogitech.pl

Typ / źródło Nazwa Opis
ajs_user_id, _hjAbsoluteSessionInProgress, experimentation_subject_id, ajs_anonymous_id, _hjIncludedInPageviewSample, PHPSESSID Cogitech.pl Ciasteczka funkcjonalne, niezbędne do prawidłowego i pełnego korzystania strony.
_ga, _git, _gat, __utma, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv, __utmt Google Analytics Wykorzystywane w celach analitycznych i marketingowych. Przechowują informacje statystyczne o interakcji użytkownika ze stroną

Pełne informacje o wszystkich ciasteczkach, jakie mogą się pojawić w związku używaniem przez nas Google Analytics, znajdziesz tutaj.

CONSENT, SEARCH_SAMESITE, APISID, SSID, SAPISID, Secure-3PAPISID, SID, HSID, CONSENT, Secure-3PSID, Secure-3PSIDCC, ANID, NID, 1P_JAR, SIDCC, OTZ Pozostałe usługi Google (np. YouTube) Wykorzystywane w celach funkcjonalnych,  analitycznych i marketingowych. Przechowują m.in. preferencje użytkowników dotyczące ustawień oraz wspierają bezpieczne korzystanie z usług Google.

 

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o stosowanych przez nas plikach cookies, możesz to zrobić drogą mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Polityka Prywatności

 

Realizując prawo do prywatności Państwa danych wprowadzamy niniejszy dokument zwany Polityką Prywatności. Polityka Prywatności ma na celu przybliżenie zasad przetwarzania danych osobowych.

Niniejszą klauzulę informacyjną kierujemy do wszystkich osób fizycznych. Adresatami dokumentu mogą być: 

Administratorem Państwa danych jest CG Jakub Cichocki Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pszczelnej 30A (61-658 Poznań), wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000441224, NIP: 9721246664.

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, możesz to zrobić droga mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Informacje te mogą dotyczyć:

W związku z powyższym Administrator może korzystać z usług osób trzecich np. Gogle Analytics. Podmioty trzecie posiadają odrębne polityki prywatności, w których opisują sposób przetwarzania oraz wykorzystywania danych. 

Przetwarzanie danych jest niezbędne do prowadzenia rozmów, negocjacji, zawarcia, wykonania oraz dokonania zmian umowy.

Kontakt z użytkownikami w celu poinformowania o aktualnych nowościach i promocjach, którymi Klienci mogą być zainteresowani. W przypadku wyrażenia zgodny na przesyłanie usług newsletter, przekazujemy informację za jego pośrednictwem. Użytkownik w każdej chwili ma prawo do rezygnacji z usługi. 

Rekrutując nowych pracowników, dane przetwarzamy w celu prawidłowego przebiegu procesu. Każdy kandydat w przesłanych dokumentach aplikacyjnych wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez dołączenie klauzuli informacyjnej „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CG Jakub Cichocki sp. k. z siedzibą w Poznaniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnych oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Za uprzednią zgodą kandydata umieszczamy jego dane w naszej wewnętrznej bazie, aby umożliwić mu wzięcie udziału w przyszłych rekrutacjach. Czas przechowywania dokumentów w wewnętrznej bazie wynosi 3 lata. 

Przetwarzanie danych ma na celu zapewnienie prawidłowej i płynnej obsługi kadrowo-płacowej, zarządzanie zespołem oraz dokonywanie niezbędnych rozliczeń.

Dane przetwarzane są wyłącznie w okresie, w którym jest to konieczne do realizacji zapisów umowy lub w okresie wynikającym z innych przepisów, gdy stanowią one podstawę do ich przetwarzania.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych może nastąpić w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych przez Administratora.

Dane przechowywane są przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu w celach:

Maksymalny czas przechowywania danych to 10 lat od dnia zakończenia umowy, chyba że przepisy stanowią inaczej.

Zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.

Administrator, zgodnie z wdrożoną Polityką Bezpieczeństwa, prowadzi stałą analizę ryzyka i zapewnia przetwarzanie danych osobowych w najmniejszym wymaganym zakresie, w szczególności poprzez udostępnienie danych jedynie osobom upoważnionym i w zakresie koniecznym do wykonania zadań. 

Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne, aby dane były przetwarzane z zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa, jak również podejmuje niezbędne działania, aby podmioty zewnętrzne przetwarzające dane, robiły to z zachowaniem przynajmniej takich samych środków bezpieczeństwa. 

Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo złożenia skargi w biurze Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-986 Warszawa.

Skip to content