LinkedIn Instagram

Logo Drupal w Software House Cogitech Software House Drupal

Techologia Drupal w Software House

Drupal - CMS

System zarządzania treścią (CMS - Content Management System), który umożliwia łatwe tworzenie i zarządzanie stronami internetowymi.

Darmowa konsultacja Twojego projektu

Skorzystaj z naszego doświadczenia, skonsultuj i wyestymuj projekt ze specjalistami w planowaniu i tworzeniu oprogramowania.
Oferujemy nieszablonowe podejście, w pełni transparenty i spersonalizowany proces analityki biznesowej i wyceny projektu.

Wyceń projekt

Zalety użycia Drupal w projekcie

Wykorzystanie technologii Drupal w Software house przy realizacji Twojego projektu ma wiele zalet, poznaj niektótre z nich.

Elastyczność i skalowalność

Elastyczna i skalowalna platforma, pozwalająca na dostosowywanie funkcjonalności i wyglądu strony do potrzeb i wymagań klienta.

Łatwe zarządzanie treścią

System oferuje łatwe i intuicyjne narzędzia do zarządzania treścią, umożliwiające szybsze i bardziej efektywne tworzenie i publikowanie treści.

Wysoka jakość i bezpieczeństwo

Jedna z najbardziej bezpiecznych platform CMS dostępnych na rynku, co gwarantuje klientom wysoką jakość i bezpieczeństwo strony internetowej.

Integracja z innymi systemami

System umożliwia łatwą integrację z innymi systemami, co ułatwia zarządzanie stroną internetową i poprawia efektywność działania firmy.

Personalizacja i dostosowanie

Drupal oferuje wiele narzędzi i funkcji, które umożliwiają personalizację i dostosowanie strony internetowej do potrzeb klientów, co zwiększa satysfakcję klientów i poprawia sprzedaż.

Wysoka wydajność

Zaprojektowany z myślą o wysokiej wydajności, co pozwala na szybsze ładowanie i lepszą jakość strony internetowej.

Optymalizacja pod kątem SEO

Drupal oferuje wiele funkcji i narzędzi do optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, co zwiększa widoczność strony i zasięg klientów.

Analiza i raportowanie

System oferuje narzędzia do analizowania i raportowania działań na stronie internetowej, co umożliwia klientom lepsze zrozumienie swojego biznesu i podejmowanie lepszych decyzji.

Darmowa konsultacja Twojego projektu

Skorzystaj z naszego doświadczenia, skonsultuj i wyestymuj projekt ze specjalistami w planowaniu i tworzeniu oprogramowania.
Oferujemy nieszablonowe podejście, w pełni transparenty i spersonalizowany proces analityki biznesowej i wyceny projektu.

Wyceń projekt

Jesteś geekiem Drupal?

Szukasz pracy z Drupal? Lubisz łączyć pracę z pasją? Trafiłeś w dobre miejsce!
Zapraszamy Cię do naszego zespołu. Zobacz aktualne oferty pracy

Logo Software House Cogitech
Polityka cookies

Polityka określa zasady korzystania przez portal internetowy z plików cookies.

Czym jest plik cookie?

Ciasteczka (ang. Cookies) są niewielkimi plikami, zapisywanymi i przechowywanymi na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika w trakcie odwiedzania stron www. Cookies nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę . Nie ma w nich informacji, które mogłyby umożliwić taką identyfikację.

Administrator danych wykorzystuje Cookies w celu:

  • Tworzenia statystyk, dzięki którym może ulepszać struktury i zawartości stron internetowych
  • Scharakteryzowania profilu użytkownika, co pozwala na wyświetlanie dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych
  • Utrzymania sesji po zalogowaniu, co pozwala na korzystanie z podstron serwisu bez konieczności ponownego logowania
  • Analizy sposobu użytkowania strony Cogitech oraz mierzenia skuteczności przeprowadzanych działań marketingowych
  • Sporządzania raportów związanych z ruchem na stronach internetowych
  • Świadczenia usług na najwyższym poziomie, również dostosowanych indywidualnie do potrzeb Klienta

Administrator danych wykorzystuje 2 rodzaje plików cookies:

Session cookies (sesyjne) – są to pliki tymczasowe, przechowywane w urządzeniu użytkownika do czasu jego wylogowania lub opuszczenia strony internetowej.

Persistent cookies (stałe) – pliki te są przechowywane w urządzeniach użytkownika do czasu ich usunięcia przez samego użytkownika albo przez czas zdefiniowany w parametrach plików cookies.

Więcej na temat ciasteczek przeczytasz na ogólnodostępnej stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Ciasteczka używane przez stronę cogitech.pl

Typ / źródło Nazwa Opis
ajs_user_id, _hjAbsoluteSessionInProgress, experimentation_subject_id, ajs_anonymous_id, _hjIncludedInPageviewSample, PHPSESSID Cogitech.pl Ciasteczka funkcjonalne, niezbędne do prawidłowego i pełnego korzystania strony.
_ga, _git, _gat, __utma, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv, __utmt Google Analytics Wykorzystywane w celach analitycznych i marketingowych. Przechowują informacje statystyczne o interakcji użytkownika ze stroną

Pełne informacje o wszystkich ciasteczkach, jakie mogą się pojawić w związku używaniem przez nas Google Analytics, znajdziesz tutaj.

CONSENT, SEARCH_SAMESITE, APISID, SSID, SAPISID, Secure-3PAPISID, SID, HSID, CONSENT, Secure-3PSID, Secure-3PSIDCC, ANID, NID, 1P_JAR, SIDCC, OTZ Pozostałe usługi Google (np. YouTube) Wykorzystywane w celach funkcjonalnych,  analitycznych i marketingowych. Przechowują m.in. preferencje użytkowników dotyczące ustawień oraz wspierają bezpieczne korzystanie z usług Google.

 

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o stosowanych przez nas plikach cookies, możesz to zrobić drogą mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Polityka Prywatności

 

Realizując prawo do prywatności Państwa danych wprowadzamy niniejszy dokument zwany Polityką Prywatności. Polityka Prywatności ma na celu przybliżenie zasad przetwarzania danych osobowych.

Niniejszą klauzulę informacyjną kierujemy do wszystkich osób fizycznych. Adresatami dokumentu mogą być: 

  • osoby zainteresowane usługami naszego przedsiębiorstwa
  • klienci
  • osoby odwiedzające naszą stronę internetową oraz konta w mediach społecznościowych
  • kontrahenci będący dostawcami usług

  • Wskazanie Administratora Danych, który wdraża Politykę Prywatności.

Administratorem Państwa danych jest CG Jakub Cichocki Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pszczelnej 30A (61-658 Poznań), wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000441224, NIP: 9721246664.

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, możesz to zrobić droga mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

  • Zakres umadzenia i przetwarzania danych osobowych 
    • Kiedy kontaktujesz się z nami poprzez: formularz rekrutacyjny, formularz kontaktowy, mail, zgodne na przesyłanie newsletter przekazujesz nam swoje dane osobowe. Najczęściej obejmują one:
      • imię i nazwisko
      • adres
      • miejsce zamieszkania
      • kod pocztowy
      • adres e-mail
      • numer telefon

  • Kiedy korzystasz z naszych stron internetowych my możemy zbierać informacje, które przesyła Twoja przeglądarka;

Informacje te mogą dotyczyć:

    • numeru IP
    • typu oraz wersji przeglądarki
    • czasu oraz daty wizyty na stronie
    • innych statysty

W związku z powyższym Administrator może korzystać z usług osób trzecich np. Gogle Analytics. Podmioty trzecie posiadają odrębne polityki prywatności, w których opisują sposób przetwarzania oraz wykorzystywania danych. 

  • Cel przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO w zw. z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i/lub art. 6 ust.1 lit. b RODO):
    • Kontakt z Klientami

Przetwarzanie danych jest niezbędne do prowadzenia rozmów, negocjacji, zawarcia, wykonania oraz dokonania zmian umowy.

  • Newsletter i promocje 

Kontakt z użytkownikami w celu poinformowania o aktualnych nowościach i promocjach, którymi Klienci mogą być zainteresowani. W przypadku wyrażenia zgodny na przesyłanie usług newsletter, przekazujemy informację za jego pośrednictwem. Użytkownik w każdej chwili ma prawo do rezygnacji z usługi. 

  • Rekrutacja

Rekrutując nowych pracowników, dane przetwarzamy w celu prawidłowego przebiegu procesu. Każdy kandydat w przesłanych dokumentach aplikacyjnych wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez dołączenie klauzuli informacyjnej „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CG Jakub Cichocki sp. k. z siedzibą w Poznaniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnych oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Za uprzednią zgodą kandydata umieszczamy jego dane w naszej wewnętrznej bazie, aby umożliwić mu wzięcie udziału w przyszłych rekrutacjach. Czas przechowywania dokumentów w wewnętrznej bazie wynosi 3 lata. 

  • Pracownicy

Przetwarzanie danych ma na celu zapewnienie prawidłowej i płynnej obsługi kadrowo-płacowej, zarządzanie zespołem oraz dokonywanie niezbędnych rozliczeń.

  • Okres przetwarzania danych

Dane przetwarzane są wyłącznie w okresie, w którym jest to konieczne do realizacji zapisów umowy lub w okresie wynikającym z innych przepisów, gdy stanowią one podstawę do ich przetwarzania.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych może nastąpić w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych przez Administratora.

Dane przechowywane są przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu w celach:

  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych
  • statystycznych i archiwizacyjnych
  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy lub odpowiadania na takie roszczenia – do czasu przedawnienia roszczeń

Maksymalny czas przechowywania danych to 10 lat od dnia zakończenia umowy, chyba że przepisy stanowią inaczej.

  • Prawa osób, których dane są przetwarzane 
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo do sprostowania danych osobowych,
  • prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  • prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli takową zgodę wyraziłeś.

Zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.

  • Bezpieczeństwo danych osobowych

Administrator, zgodnie z wdrożoną Polityką Bezpieczeństwa, prowadzi stałą analizę ryzyka i zapewnia przetwarzanie danych osobowych w najmniejszym wymaganym zakresie, w szczególności poprzez udostępnienie danych jedynie osobom upoważnionym i w zakresie koniecznym do wykonania zadań. 

Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne, aby dane były przetwarzane z zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa, jak również podejmuje niezbędne działania, aby podmioty zewnętrzne przetwarzające dane, robiły to z zachowaniem przynajmniej takich samych środków bezpieczeństwa. 

  • Prawo do złożenia skargi 

Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo złożenia skargi w biurze Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-986 Warszawa.

Skip to content