LinkedIn Instagram

Dedykowany sklep internetowy księgarni

Odświeżona witryna internetowa wraz ze sklepem dla kultowej w Poznaniu księgarni

Dedykowany sklep internetowy księgarni dla Księgarnia Arsenał

Księgarnia Arsenał widnieje na mapie Poznania od ponad 25 lat wpisując się na stałe w pejzaż miasta, stając się jednym z punktów na turystycznej mapie naszej metropolii oraz miejscem, o którym pamięta każdy Poznaniak. Oferuje ona książki w atrakcyjnych cenach, dla lubiących dobrą i zróżnicowaną literaturę.

Chcąc wpasować się w aktualne trendy, dostarczając wysokiej jakości rozwiązań oraz aby umożliwić użytkownikom na wygodniejsze poruszanie się po portalu nasza wieloletnia współpraca z Arsenałem zaowocowała wdrożeniem odświeżonego designu strony – w tym celu skorzystaliśmy z  Tailwind UI – rozwiązania, które oferuje różnorodne komponenty z możliwością customizacji pod konkretne wymagania klienta.

Technologie

Prezentacja projektu Dedykowany sklep internetowy księgarni
Prezentacja projektu Dedykowany sklep internetowy księgarni

Jakub Marciniak
Właściciel / Księgarnia Arsenał

Przekazuję pełną rekomendacje firmie Cogitech –  Software house który przygotował dedykowany sklep internetowy dla naszej księgarni Arsenał.

Stworzone przez Software House Cogitech, jest doskonale zaprojektowane i wyposażone w zaawansowane funkcje, które umożliwiają nam maksymalną automatyzację obsługi oferty i procesu sprzedaży. Integracja z systemem handlowym HermesSQL oraz hurtowniami i dystrybutorami książek przyczynia się do płynnej i efektywnej obsługi naszych zamówień. Ponadto, nowoczesna szata graficzna, rejestracja i logowanie przez Facebook oraz obsługa programu lojalnościowego przyczyniają się do jeszcze większego komfortu naszych klientów podczas zakupów.

Księgarnia Arsenał, działająca od 1995 roku, zyskała uznanie stałej rzeszy klientów dzięki oferowaniu książek w ulubionych, atrakcyjnych cenach. Staliśmy się jednym z kluczowych punktów na turystycznej mapie Poznania oraz miejscem, które kojarzy się każdemu Poznaniakowi. Dzięki współpracy z Software House Cogitech, udało nam się jeszcze bardziej rozwijać i dostosować do potrzeb naszych czytelników.

Niezmiennie pozostajemy wierni naszemu hasłu „Książki w ulubionej cenie”, dbając o to, aby literatura była dostępna dla wszystkich miłośników czytania. Dzięki nowoczesnemu, dedykowanemu sklepowi internetowemu stworzonemu przez Cogitech, możemy jeszcze bardziej poszerzyć naszą ofertę, oferując atrakcyjne ceny zarówno końcówek nakładów, jak i nowości wydawniczych oraz ambitnych tytułów.

Współpraca z Software House Cogitech była niezwykle owocna. Ich zespół wykazał się profesjonalizmem, elastycznością i zaangażowaniem, dostosowując rozwiązania do naszych indywidualnych potrzeb. Jesteśmy głęboko zadowoleni z rezultatów, jakie osiągnęliśmy dzięki współpracy z Software House Cogitech, a nasza księgarnia kontynuuje rozwój, oferując naszym klientom jeszcze lepsze doświadczenie zakupowe.

Gorąco polecam Software House Cogitech jako niezawodnego partnera w tworzeniu dedykowanych sklepów internetowych. Ich profesjonalizm, kompetencje techniczne i zaangażowanie w realizację projektu są godne uznania. Wierzę, że nasza długotrwała współpraca będzie przynosić dalsze sukcesy i umożliwi nam sprostanie oczekiwaniom naszych klientów w dziedzinie sprzedaży książek online.

Darmowa konsultacja Twojego projektu

Skorzystaj z naszego doświadczenia, skonsultuj i wyestymuj projekt ze specjalistami w planowaniu i tworzeniu oprogramowania.
Oferujemy nieszablonowe podejście, w pełni transparenty i spersonalizowany proces analityki biznesowej i wyceny projektu.

Wyceń projekt

Zobacz także

Polityka cookies

Polityka określa zasady korzystania przez portal internetowy z plików cookies.

Czym jest plik cookie?

Ciasteczka (ang. Cookies) są niewielkimi plikami, zapisywanymi i przechowywanymi na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika w trakcie odwiedzania stron www. Cookies nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę . Nie ma w nich informacji, które mogłyby umożliwić taką identyfikację.

Administrator danych wykorzystuje Cookies w celu:

Administrator danych wykorzystuje 2 rodzaje plików cookies:

Session cookies (sesyjne) – są to pliki tymczasowe, przechowywane w urządzeniu użytkownika do czasu jego wylogowania lub opuszczenia strony internetowej.

Persistent cookies (stałe) – pliki te są przechowywane w urządzeniach użytkownika do czasu ich usunięcia przez samego użytkownika albo przez czas zdefiniowany w parametrach plików cookies.

Więcej na temat ciasteczek przeczytasz na ogólnodostępnej stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Ciasteczka używane przez stronę cogitech.pl

Typ / źródło Nazwa Opis
ajs_user_id, _hjAbsoluteSessionInProgress, experimentation_subject_id, ajs_anonymous_id, _hjIncludedInPageviewSample, PHPSESSID Cogitech.pl Ciasteczka funkcjonalne, niezbędne do prawidłowego i pełnego korzystania strony.
_ga, _git, _gat, __utma, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv, __utmt Google Analytics Wykorzystywane w celach analitycznych i marketingowych. Przechowują informacje statystyczne o interakcji użytkownika ze stroną

Pełne informacje o wszystkich ciasteczkach, jakie mogą się pojawić w związku używaniem przez nas Google Analytics, znajdziesz tutaj.

CONSENT, SEARCH_SAMESITE, APISID, SSID, SAPISID, Secure-3PAPISID, SID, HSID, CONSENT, Secure-3PSID, Secure-3PSIDCC, ANID, NID, 1P_JAR, SIDCC, OTZ Pozostałe usługi Google (np. YouTube) Wykorzystywane w celach funkcjonalnych,  analitycznych i marketingowych. Przechowują m.in. preferencje użytkowników dotyczące ustawień oraz wspierają bezpieczne korzystanie z usług Google.

 

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o stosowanych przez nas plikach cookies, możesz to zrobić drogą mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Polityka Prywatności

 

Realizując prawo do prywatności Państwa danych wprowadzamy niniejszy dokument zwany Polityką Prywatności. Polityka Prywatności ma na celu przybliżenie zasad przetwarzania danych osobowych.

Niniejszą klauzulę informacyjną kierujemy do wszystkich osób fizycznych. Adresatami dokumentu mogą być: 

Administratorem Państwa danych jest CG Jakub Cichocki Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pszczelnej 30A (61-658 Poznań), wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000441224, NIP: 9721246664.

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, możesz to zrobić droga mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Informacje te mogą dotyczyć:

W związku z powyższym Administrator może korzystać z usług osób trzecich np. Gogle Analytics. Podmioty trzecie posiadają odrębne polityki prywatności, w których opisują sposób przetwarzania oraz wykorzystywania danych. 

Przetwarzanie danych jest niezbędne do prowadzenia rozmów, negocjacji, zawarcia, wykonania oraz dokonania zmian umowy.

Kontakt z użytkownikami w celu poinformowania o aktualnych nowościach i promocjach, którymi Klienci mogą być zainteresowani. W przypadku wyrażenia zgodny na przesyłanie usług newsletter, przekazujemy informację za jego pośrednictwem. Użytkownik w każdej chwili ma prawo do rezygnacji z usługi. 

Rekrutując nowych pracowników, dane przetwarzamy w celu prawidłowego przebiegu procesu. Każdy kandydat w przesłanych dokumentach aplikacyjnych wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez dołączenie klauzuli informacyjnej „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CG Jakub Cichocki sp. k. z siedzibą w Poznaniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnych oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Za uprzednią zgodą kandydata umieszczamy jego dane w naszej wewnętrznej bazie, aby umożliwić mu wzięcie udziału w przyszłych rekrutacjach. Czas przechowywania dokumentów w wewnętrznej bazie wynosi 3 lata. 

Przetwarzanie danych ma na celu zapewnienie prawidłowej i płynnej obsługi kadrowo-płacowej, zarządzanie zespołem oraz dokonywanie niezbędnych rozliczeń.

Dane przetwarzane są wyłącznie w okresie, w którym jest to konieczne do realizacji zapisów umowy lub w okresie wynikającym z innych przepisów, gdy stanowią one podstawę do ich przetwarzania.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych może nastąpić w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych przez Administratora.

Dane przechowywane są przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu w celach:

Maksymalny czas przechowywania danych to 10 lat od dnia zakończenia umowy, chyba że przepisy stanowią inaczej.

Zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.

Administrator, zgodnie z wdrożoną Polityką Bezpieczeństwa, prowadzi stałą analizę ryzyka i zapewnia przetwarzanie danych osobowych w najmniejszym wymaganym zakresie, w szczególności poprzez udostępnienie danych jedynie osobom upoważnionym i w zakresie koniecznym do wykonania zadań. 

Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne, aby dane były przetwarzane z zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa, jak również podejmuje niezbędne działania, aby podmioty zewnętrzne przetwarzające dane, robiły to z zachowaniem przynajmniej takich samych środków bezpieczeństwa. 

Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo złożenia skargi w biurze Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-986 Warszawa.

Skip to content