LinkedIn Instagram

Platforma sprzedażowa zintegrowana z Softlab

Wielojęzyczna platforma sprzedaży B2B z rozbudowaną częścią wizerunkową.

Platforma sprzedażowa zintegrowana z Softlab dla Polimex

Platforma sprzedażowa hurtowni

Zastanawiasz się, jak wybrać platformę sprzedażową z dostępnych na rynku opcji? Wcale nie musisz! Postaw na własny sklep internetowy. Tworzone przez nas internetowe platformy sprzedażowe hurtowni to rozwiązania projektowane z myślą o indywidualnych potrzebach konkretnych klientów. Przygotowujemy dedykowane oprogramowanie sklepu dla istniejących już stron lub budujemy sklepy internetowe zupełnie od zera.

Proponowane przez nas rozwiązania wspierają przedsiębiorców w obsłudze własnych sklepów internetowych, a także w sprawnym koordynowaniu w wielu istotnych procesów związanych z podejmowaniem decyzji biznesowych i zarządzaniem sklepem.

Rozwiązania dla Polimex — wyzwania i wdrożenie

Opracowując dedykowane oprogramowanie sklepu dla naszych klientów, dokładamy wszelkich starań, by trafnie określić ich potrzeby. Platforma sprzedażowa hurtowni Polimex to największy tego typu projekt w Polsce (na klientów sklepu czeka ponad 45 tys. produktów). Wyzwaniem było zaprezentowanie tak różnorodnej oferty sklepu online. Zaprojektowaliśmy platformę sprzedażową umożliwiającą sprzedaż produktów w różnych wariantach (gramatura, kolory czy wymiary).

Budowanie lojalności klienta jest kluczowe – zwłaszcza w czasach powszechnego kryzysu. Platforma sprzedażowa hurtowni Polimex zawiera rozbudowane systemy rabatowe. Tę funkcjonalność doceniają klienci biznesowi sklepów internetowych, dokonujący regularnie dużych zakupów. Pozwala ona jednak na tworzenie promocji dla różnych grup odbiorców. Ważny jest także łatwy i sprawny proces zakupowy. Nawigacja sklepu internetowego Polimex jest łatwa i intuicyjna.

Zdobywanie nowych klientów i zwiększanie zasięgu w sprzedaży online nie jest możliwe bez posiadania kilku wersji językowych. Treści w sklepie internetowym hurtowni Polimex dostępne są w 5 językach. Klienci mogą też dokonywać opłat za pomocą 2 walut. Zaprojektowano oddzielne ścieżki zakupu dla klientów indywidualnych i biznesowych, aby ułatwić tym grupom proces zakupowy. Dokonywanie hurtowych zamówień usprawniają dostępne specjalne szablony. Możliwy jest także osobisty odbiór zamówienia w jednej z 4 hurtowni w Polsce.

Rozwiązanie stworzone dla firmy Polimex to dedykowane oprogramowanie sklepu łączące system e-commerce oraz wielojęzyczny CMS. Platformę sprzedażową hurtowni charakteryzuje także integracja sklepu online z systemem ERP oraz z usługami Google. Narzędzia takie jak Google Analytics i nie tylko pozwalają to na prowadzenie efektywnych działań marketingowych i skuteczne zarządzanie sklepem internetowym oraz procesami w przedsiębiorstwie

 

Integracja sklepu z Softlab ERP

Platforma sprzedażowa hurtowni Polimex jest zintegrowana z systemem Softlab. To zaawansowane rozwiązanie przeznaczone dla  firm o wysokich wymaganiach personalizacji systemu ERP. Softlab wspiera codzienne funkcjonowanie różnych obszarów działania firmy (logistyki, finansów, produkcji, a nawet HR). Zebranie wszystkich procesów w obrębie jednego systemu zapewnia płynną i zautomatyzowaną obsługę sprzedaży, minimalizując ryzyko błędów.

Integracja tego systemu ze sklepem internetowym ogranicza pracę związaną z przenoszeniem danych pomiędzy nimi oraz zapewnia ich rzetelność. Dzięki temu informacje dotyczące zamówienia przekładają się na stan magazynu w systemie Softlab ERP, a wprowadzenie nowych produktów, aktualizuje dostępność pozycji na platformie sprzedażowej.

Platformy zakupowe zintegrowane z systemem Softlab dostarczają również istotnych analitycznie danych pomocnych w zarządzaniu stanami magazynowymi, co z kolei pomaga w zwiększeniu wydajności. Jest to niezwykle ważne dla przedsiębiorców takich jak Polimex, oferujących znaczną liczbę produktów i obsługujących wiele rynków.

Technologie w Platforma sprzedażowa zintegrowana z Softlab

Polimex — europejski lider dystrybucji produktów krawieckich

Historia firmy zaczyna się w latach 90. w Łodzi. Wówczas jej oferta była skierowana do klienta biznesowego. Przez wiele lat Polimex rozbudowywał punkty sprzedaży. Pierwsza platforma sklepu internetowego powstała w 2003 r., a w 2018 r. przedsiębiorstwo rozpoczęło również sprzedaż detaliczną.

 

45 tys

aktywnych produktów.

Platforma sprzedażowa hurtowni Polimex to największy tego typu projekt w Polsce.

Intensywny rozwój sprawił, że Polimex stał się największym w Europe dystrybutorem produktów związanych z krawiectwem (tkanin, dodatków czy wyposażenia szwalni). Aktualnie hurtownia ta posiada najbogatszą w Polsce ofertę skierowaną do producentów odzieży i innych wyrobów przemysłu włókienniczego.

Janusz Hawrot
Dyrektor / Polimex.net

Polimex.net jest największym w Europie dystrybutorem dodatków krawieckich i tkanin. Niedawno zdecydowaliśmy się na ważny krok w rozwoju naszej Firmy – wielojęzyczną platformę sprzedażową B2B z rozbudowaną częścią wizerunkową. Potrzebowaliśmy godnego zaufania partnera, który zrozumie nie tylko nasze potrzeby technologiczne, ale i biznesowe.

Rozwiązania wdrożone przez cogitech pozwoliły nam na pełne zarządzanie procesem zakupowym z poziomu ERP. To znaczące ułatwienie zarówno dla nas, jak i naszych Klientów. Decyzje techniczne podjęte na tym etapie miały realny wpływ na działalność biznesową, a wsparcie cogitech przy ich podejmowaniu było bezcenne.

Bez wahania polecam tę firmę do tego typu projektów, od koncepcji aż po ich dalszy rozwój. Gdy ostatnio zdecydowaliśmy się na uruchomienie kolejnej platformy sprzedażowej, nie mieliśmy wątpliwości, komu powinniśmy powierzyć jej stworzenie.

Dedykowane oprogramowanie sklepu online

Tworząc oprogramowanie sklepu internetowego, w dużym stopniu skupiamy się nad dobraniem odpowiednich funkcjonalności. Jednym z zastosowanych na platformie sprzedażowej online Polimexu rozwiązań jest możliwość dokonania zakupu bez konieczności logowania się, co skraca proces zakupowy.

Niemal wszystkie przedsiębiorstwa działające w sprzedaży internetowej wykorzystują w marketingu media społecznościowe. Tak samo jest w przypadku firmy Polimex, na potrzeby, której zintegrowaliśmy platformę sklepu internetowego z wybranymi portalami społecznościowymi. Pozwala to na szybkie logowanie za pośrednictwem kont na tych stronach.

Inwestując w budowę sklepu internetowego od podstaw, nasi klienci mają dużą swobodę w wyborze funkcjonalności dla swojej strony e-commerce. Dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić.

Darmowa konsultacja Twojego projektu

Skorzystaj z naszego doświadczenia, skonsultuj i wyestymuj projekt ze specjalistami w planowaniu i tworzeniu oprogramowania.
Oferujemy nieszablonowe podejście, w pełni transparenty i spersonalizowany proces analityki biznesowej i wyceny projektu.

Wyceń projekt

Zobacz także

Polityka cookies

Polityka określa zasady korzystania przez portal internetowy z plików cookies.

Czym jest plik cookie?

Ciasteczka (ang. Cookies) są niewielkimi plikami, zapisywanymi i przechowywanymi na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika w trakcie odwiedzania stron www. Cookies nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę . Nie ma w nich informacji, które mogłyby umożliwić taką identyfikację.

Administrator danych wykorzystuje Cookies w celu:

Administrator danych wykorzystuje 2 rodzaje plików cookies:

Session cookies (sesyjne) – są to pliki tymczasowe, przechowywane w urządzeniu użytkownika do czasu jego wylogowania lub opuszczenia strony internetowej.

Persistent cookies (stałe) – pliki te są przechowywane w urządzeniach użytkownika do czasu ich usunięcia przez samego użytkownika albo przez czas zdefiniowany w parametrach plików cookies.

Więcej na temat ciasteczek przeczytasz na ogólnodostępnej stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Ciasteczka używane przez stronę cogitech.pl

Typ / źródło Nazwa Opis
ajs_user_id, _hjAbsoluteSessionInProgress, experimentation_subject_id, ajs_anonymous_id, _hjIncludedInPageviewSample, PHPSESSID Cogitech.pl Ciasteczka funkcjonalne, niezbędne do prawidłowego i pełnego korzystania strony.
_ga, _git, _gat, __utma, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv, __utmt Google Analytics Wykorzystywane w celach analitycznych i marketingowych. Przechowują informacje statystyczne o interakcji użytkownika ze stroną

Pełne informacje o wszystkich ciasteczkach, jakie mogą się pojawić w związku używaniem przez nas Google Analytics, znajdziesz tutaj.

CONSENT, SEARCH_SAMESITE, APISID, SSID, SAPISID, Secure-3PAPISID, SID, HSID, CONSENT, Secure-3PSID, Secure-3PSIDCC, ANID, NID, 1P_JAR, SIDCC, OTZ Pozostałe usługi Google (np. YouTube) Wykorzystywane w celach funkcjonalnych,  analitycznych i marketingowych. Przechowują m.in. preferencje użytkowników dotyczące ustawień oraz wspierają bezpieczne korzystanie z usług Google.

 

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o stosowanych przez nas plikach cookies, możesz to zrobić drogą mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Polityka Prywatności

 

Realizując prawo do prywatności Państwa danych wprowadzamy niniejszy dokument zwany Polityką Prywatności. Polityka Prywatności ma na celu przybliżenie zasad przetwarzania danych osobowych.

Niniejszą klauzulę informacyjną kierujemy do wszystkich osób fizycznych. Adresatami dokumentu mogą być: 

Administratorem Państwa danych jest CG Jakub Cichocki Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pszczelnej 30A (61-658 Poznań), wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000441224, NIP: 9721246664.

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, możesz to zrobić droga mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Informacje te mogą dotyczyć:

W związku z powyższym Administrator może korzystać z usług osób trzecich np. Gogle Analytics. Podmioty trzecie posiadają odrębne polityki prywatności, w których opisują sposób przetwarzania oraz wykorzystywania danych. 

Przetwarzanie danych jest niezbędne do prowadzenia rozmów, negocjacji, zawarcia, wykonania oraz dokonania zmian umowy.

Kontakt z użytkownikami w celu poinformowania o aktualnych nowościach i promocjach, którymi Klienci mogą być zainteresowani. W przypadku wyrażenia zgodny na przesyłanie usług newsletter, przekazujemy informację za jego pośrednictwem. Użytkownik w każdej chwili ma prawo do rezygnacji z usługi. 

Rekrutując nowych pracowników, dane przetwarzamy w celu prawidłowego przebiegu procesu. Każdy kandydat w przesłanych dokumentach aplikacyjnych wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez dołączenie klauzuli informacyjnej „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CG Jakub Cichocki sp. k. z siedzibą w Poznaniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnych oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Za uprzednią zgodą kandydata umieszczamy jego dane w naszej wewnętrznej bazie, aby umożliwić mu wzięcie udziału w przyszłych rekrutacjach. Czas przechowywania dokumentów w wewnętrznej bazie wynosi 3 lata. 

Przetwarzanie danych ma na celu zapewnienie prawidłowej i płynnej obsługi kadrowo-płacowej, zarządzanie zespołem oraz dokonywanie niezbędnych rozliczeń.

Dane przetwarzane są wyłącznie w okresie, w którym jest to konieczne do realizacji zapisów umowy lub w okresie wynikającym z innych przepisów, gdy stanowią one podstawę do ich przetwarzania.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych może nastąpić w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych przez Administratora.

Dane przechowywane są przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu w celach:

Maksymalny czas przechowywania danych to 10 lat od dnia zakończenia umowy, chyba że przepisy stanowią inaczej.

Zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.

Administrator, zgodnie z wdrożoną Polityką Bezpieczeństwa, prowadzi stałą analizę ryzyka i zapewnia przetwarzanie danych osobowych w najmniejszym wymaganym zakresie, w szczególności poprzez udostępnienie danych jedynie osobom upoważnionym i w zakresie koniecznym do wykonania zadań. 

Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne, aby dane były przetwarzane z zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa, jak również podejmuje niezbędne działania, aby podmioty zewnętrzne przetwarzające dane, robiły to z zachowaniem przynajmniej takich samych środków bezpieczeństwa. 

Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo złożenia skargi w biurze Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-986 Warszawa.

Skip to content