Save time and money with automated settlements - Cogitech
LinkedIn Instagram

Save time and money with automated settlements

Save time and money with automation of settlements. Take your financial efficiency to a new level right now!

In today’s times, when the pace of work is increasing, the automation of settlements becomes a key tool for companies that want to save time and money. With automation, you can shorten accounting processes, streamline financial operations, and increase team productivity. See what automation of settlements offers and what benefits it can bring to your company. Enjoy reading!

Automation of settlements – time and money savings

Introducing automation of settlements is an investment that will certainly bring time and money savings to your company. Accounting processes that used to take many hours can be automated, allowing your employees to focus on more strategic tasks. In addition, we can avoid errors made when manually entering data, which can lead to costly consequences.

Free consultation of your project

Take advantage of our experience, consult and evaluate the project with specialists in software planning and development.
We offer a non-standard approach, fully transparent and personalized process of business analysis and project estimation.

Estimate the project

Harness the potential of automation of settlements

Automation of settlements gives your company the opportunity to harness the full potential that comes with modern technology. By using appropriate software, you can easily and quickly speed up accounting processes such as invoicing, payment settlements, or generating financial reports. You will save valuable time that you can dedicate to developing your business.

Agnieszka Słowik
Kierowniczka Działu Promocji / Wydawnictwo Jaguar
Współpraca z Software House Cogitech jest niezwykle owocna i satysfakcjonująca. Ich zespół wykazuje się profesjonalizmem, kreatywnością i elastycznością, dostosowując rozwiązania do naszych indywidualnych potrzeb. Ich zaangażowanie, kompetencje techniczne i terminowość w realizacji projektu są godne uznania.
Jestem głęboko zadowolona z wyników, jakie osiągnęliśmy dzięki współpracy z Software House Cogitech i gorąco polecam ich jako niezawodnego i profesjonalnego partnera w dziedzinie tworzenia sklepów internetowych.
Artur Kanigowski
Członek Zarządu / R. Twining and Company
Do Software House Cogitech trafiliśmy kierowani potrzebą stworzenia serwisu korporacyjnego polskiego oddziału z modułem rekrutacji.
Zespół Cogitech wykazał się profesjonalizmem w całym procesie realizacji – od zebrania wymagań po uruchomienie serwisu. Na uwagę zasługuje również fakt wysokiej jakości komunikacji z działami bezpieczeństwa naszej firmy.
Firma Cogitech aktywnie wspiera nas powdrożeniowo świadcząc usługi utrzymania i rozwoju serwisu.
Justyna Żółtowska
Właścielka / SlowFashionSale
Funkcjonalności naszej nowej platformy stworzonej przez Cogitech są odpowiedzią na potrzeby rosnącej społeczności użytkowników. Ze względu na wyjątkowy charakter oferowanych klientom produktów, niezbędny nam był system moderowania dodawanych ogłoszeń. Dzięki ujednoliconemu formularzowi sprzedający dodają nowe produkty o wiele sprawniej, a moderacja zapewnia klientom dostęp do produktów najwyższej jakości, co jest dla nas najważniejsze.
Cogitech to software house idealny dla biznesu o niekonwencjonalnych potrzebach, który przeprowadził mnie przez cały proces budowania aplikacji, a jego pracownicy zawsze byli i są gotowi do pomocy. Polecam!
Marek Kosakowski
CEO / Human2Human
Usługi świadczone przez firmę COGITECH zawsze wykonywane były z należytą starannością, sumiennie i z wysoką elastycznością zarówno w zakresie czasu realizacji oraz kosztów.
Współpraca z COGITECH wyróżnia się wysokim zaangażowaniem całego zespołu projektowego oraz dogłębną analizą biznesową wymagań Klienta. Tworzone oprogramowanie spełniało wysokie wymogi jakościowe zarówno w obszarze bezpieczeństwa oraz funkcjonalnym.
Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić firmę Cogitech jako sprawdzonego i zaufanego partnera.
Tomasz Pawołowski
CEO / SuperVoip.pl
Firmę Cogitech znaleźliśmy w poszukiwaniu software house z doświadczeniem w realizacji skomplikowanych projektów programistycznych automatyzujących procesy biznesowe. Po bardzo udanej współpracy i sukcesach przy budowie wewnętrznego systemu ticketów, postanowiliśmy zlecić firmie Cogitech realizację kolejnych, kluczowych dla naszej działalności systemów obsługujących najważniejsze procesy biznesowe w naszej firmie. Zaangażowanie całego zespołu Cogitech, zarówno w zakresie biznesowym jak i technologicznym zasługuje na najwyższą ocenę. Firma pozostaje aktywną stroną projektów, proponując nowe rozwiązania i technologie.
Wojciech Popiela
CEO / Webmetric
Cogitech jest partnerem technologicznym naszej firmy. Nasza wieloletnia współpraca przy projektach o wysokim poziomie skomplikowania potwierdza kompetencje zespołu Cogitech w zakresie projektowania i wytwarzania oprogramowania na najwyższym poziomie.  Na szczególną uwagę zasługuje obszar analizy biznesowej, w którym firma przekracza standardy rynkowe tworząc rozwiązania pozwalające mierzyć i skalować procesy funkcjonujące w firmach. Rekomendujemy firmę Cogitech jako solidnego partnera biznesowego.
Ryszard Sowa
CEO / Strassmayr
Współpraca z Cogitech przebiegała niezwykle profesjonalnie. Firma przed przystąpieniem do zadania programistycznego bardzo skrupulatnie zapoznała się ze wszystkimi procesami biznesowymi oraz rolami organizacji i osób zaangażowanych w ich realizację, proponując mechanizmy cyfryzacji i automatyzacji poszczególnych etapów obsługi posprzedażowej i kontaktu z naszymi dealerami.
Wystawiamy Software House Cogitech najwyższą ocenę w pełnym zakresie – analizy potrzeb, wytworzenia oprogramowania, jak również jego rozwoju i obsługi serwisowej i polecamy firmę jako partnera biznesowego i programistycznego.
Diana Laskowska
Dyrektor zarządzający ArtPM
Firmę Cogitech wybraliśmy do realizacji systemu do obsługi szkoleń organizowanych przez naszą firmę. Ze względu na istotną rolę tego systemu dla naszej działalności, szukaliśmy firmy z doświadczeniem w realizacji rozwiązań automatyzujących procesy biznesowe. To doświadczenie pracowników Cogitech okazało się bardzo istotne w realizacji, ponieważ zwrócili oni uwagę na wiele aspektów, których nie mieliśmy w swoich założeniach. Zostaliśmy zaangażowani w proces tworzenia oprogramowania poprzez bieżącą prezentację postępów i konsultację stosowanych rozwiązań, co było dla nas bardzo istotne. Polecamy współpracę z Cogitech!
Szymon Laszewicz
Senior Marketing Manager - Grantthornton
Do Cogitech trafiliśmy z wyzwaniem zbudowania dużego portalu firmowego. Nowa strona wspierać miała naszą strategię opartą o wartościowy content, sukcesywnie zwiększać ruch z wyszukiwarek internetowych, a jednocześnie w sposób skuteczny i funkcjonalny kierować do nas zapytania od jej użytkowników. Kilka miesięcy od jej wdrożenia mogę za pełnym przekonaniem powiedzieć, że cele te udało się osiągnąć. Duża świadomość kwestii bezpieczeństwa i ergonomii w połączeniu z proaktywnym zarządzaniem projektem spowodowały, że po projekcie z Cogitech zostaliśmy na stałe.
Michał Laskowski
Prezes Zarządu / Pasjato
Dzięki Cogitech w krótkim okresie czasu udało nam się stworzyć wygodne i funkcjonalne narzędzie zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i biznesowych. Cogitech jest wyjątkowo elastycznym partnerem, który płynnie potrafi dostosować rozwiązania techniczne do zmieniających się potrzeb biznesowych. Współpraca z nimi przebiegała w bardzo przyjaznej, ale merytorycznej atmosferze - zawsze mogliśmy liczyć na ich świeże spojrzenie na kwestie związane zarówno z technologią, jak i z biznesem. Zdecydowanie mogę polecić cogitech do wymagających, niestandardowych projektów, które są szczególnie bliskie sercom ich pomysłodawców. Swój oddaliśmy we właściwe ręce. 
Janusz Hawrot
Dyrektor / Polimex.net
Rozwiązania wdrożone przez cogitech pozwoliły nam na pełne zarządzanie procesem zakupowym z poziomu ERP. To znaczące ułatwienie zarówno dla nas, jak i naszych Klientów. Decyzje techniczne podjęte na tym etapie miały realny wpływ na działalność biznesową, a wsparcie cogitech przy ich podejmowaniu było bezcenne. Bez wahania polecam tę firmę do tego typu projektów, od koncepcji aż po ich dalszy rozwój. Gdy ostatnio zdecydowaliśmy się na uruchomienie kolejnej platformy sprzedażowej, nie mieliśmy wątpliwości, komu powinniśmy powierzyć jej stworzenie.

Increase efficiency through automation of settlements

Introducing automation of settlements contributes not only to time savings but also to increasing the efficiency of the entire team. With automated data collection and processing, employees can focus on more creative and useful tasks that bring greater added value to the company. This allows your team to operate with greater precision and flexibility.

Project process

See what are the most important steps in the typical design process in our company.
You will feel at home.

1
Understanding
requirements
2
Our
concept
3
Decision
about cooperation
4
Project
workshops
5
Technical
specification
10
Maintenance
and development
9
Implementation
8
Tests
7
Programming
6
UX & UI
Design

Automation of settlements – the key to time and money savings

The key to time and money savings is the introduction of automation of settlements in your company. With it, financial processes become more automated, eliminating the risk of errors in manual data entry. In addition, the ability to generate automatic financial reports allows for real-time monitoring of the company’s financial situation and making appropriate decisions.

Introducing automation of settlements also allows you to save money. Reducing the time spent on manual accounting tasks means you need fewer employees in this area, resulting in savings related to salaries. In addition, eliminating errors in financial processes helps avoid losses resulting from incorrectly settled payments or outstanding invoices.

Introduce automation of settlements into your company and see how many benefits it can bring. You will save time and money, increase team efficiency, and streamline financial operations. Software House Cogitech is well-prepared to support your company in the process of automating settlements. Trust our experience and contact us today!

Automation of settlements is a key element in saving time and money in today’s dynamic business reality. Harness the potential of automation of settlements and increase the efficiency of your company. Software House Cogitech is ready to help and collaborate. Contact us and together, let’s achieve your goal.

Free consultation of your project

Take advantage of our experience, consult and evaluate the project with specialists in software planning and development.
We offer a non-standard approach, fully transparent and personalized process of business analysis and project estimation.

Estimate the project

Save time and money with automated settlements na naszym blogu

Jak Software House wspiera firmy w transformacji cyfrowej?
Zdjęcie główne postu Jak Software House wspiera firmy w transformacji cyfrowej?
biznes
2024-03-06 14:38:25
Odkryj, jak współpraca z software house’m może odmienić przyszłość Twojej firmy, prowadząc ją przez skomplikowany proces transformacji cyfrowej. Poznaj kluczowe strategie i narzędzia, które przyspieszą Twój cyfrowy rozwój i zapewnią przewagę konkurencyjną na dynamicznie zmieniającym się rynku.
5 mins of reading
Wpływ automatyzacji procesów biznesowych na poprawę jakości usług dostarczanych klientom
Zdjęcie główne postu Wpływ automatyzacji procesów biznesowych na poprawę jakości usług dostarczanych klientom
biznes
2024-06-04 12:11:17
Automatyzacja procesów biznesowych zyskała ogromną popularność w ostatnich latach. Wprowadzenie technologii, takich jak RPA, umożliwia firmom znaczną poprawę codziennych operacji i skoncentrowanie się na dostarczaniu lepszych usług klientom. Dowiedz się, jak automatyzacja procesów biznesowych wpływa na poprawę jakości obsługi klienta.
5 mins of reading
Korzyści automatyzacji procesów biznesowych dla wzrostu efektywności
Zdjęcie główne postu Korzyści automatyzacji procesów biznesowych dla wzrostu efektywności
biznes
2024-04-25 14:42:47
Odkryj, jak automatyzacja procesów biznesowych staje się kluczem do znaczącego wzrostu efektywności i konkurencyjności firm. Zobacz, w jaki sposób przekształca ona codzienne operacje, otwierając drogę do nowych możliwości wzrostu i innowacji.
5 mins of reading
Automatyzacja procesów w kancelarii prawnej: Jak zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy
Zdjęcie główne postu Automatyzacja procesów w kancelarii prawnej: Jak zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy
biznes
2023-07-16 12:26:06
Automatyzacja procesów w kancelarii prawnej umożliwia oszczędność czasu i zwiększenie efektywności pracy. Opisujemy, jak to osiągnąć.
5 mins of reading
Jak automatyzacja procesów biznesowych wspomaga efektywność i oszczędność Twojej firmy?
Zdjęcie główne postu Jak automatyzacja procesów biznesowych wspomaga efektywność i oszczędność Twojej firmy?
biznes
2023-07-10 10:00:38
Automatyzacja procesów biznesowych to klucz do osiągnięcia większej efektywności i oszczędności w firmie. Dowiedz się, jak to działa.
10 mins of reading
Wirtualne biuro? Realna wartość dla wielu przedsiębiorców!
Zdjęcie główne postu Wirtualne biuro? Realna wartość dla wielu przedsiębiorców!
case-studies
2021-09-24 12:50:11
Wirtualne biuro - brzmi jak przedsięwzięcie, które wymaga dobrego CRM i nieustannego doskonalenia obsługi? Bingo!
10 mins of reading
Rola producenta oprogramowania w cyfrowej transformacji biznesu
Zdjęcie główne postu Rola producenta oprogramowania w cyfrowej transformacji biznesu
case-studies
2024-02-29 11:45:05
Zobacz, w jaki sposób producenci oprogramowania kształtują cyfrowe krajobrazy biznesowe, przyspieszając automatyzację, zwiększając bezpieczeństwo i otwierając drzwi do nowych możliwości. Dowiedz się więcej o ich roli w transformacji cyfrowej!
5 mins of reading
Wdrożenie KSEF (Krajowy system e-faktur) w oprogramowaniu dedykowanym
Zdjęcie główne postu Wdrożenie KSEF (Krajowy system e-faktur) w oprogramowaniu dedykowanym
biznes
2023-03-09 19:30:11
Wielu naszych klientów zadaje pytania o wdrożenie KSEF (Krajowy system e-faktur) w stworzonych przez nas systemach dedykowanych. Uspokajamy - to możliwe, ale warto się wstrzymać. 
5 mins of reading
Najlepsze praktyki cyfryzacji w kancelariach prawnych – rola technologii
Zdjęcie główne postu Najlepsze praktyki cyfryzacji w kancelariach prawnych – rola technologii
biznes
2024-04-11 22:37:45
Zanurz się w świat cyfryzacji kancelarii prawnych i zobacz, dlaczego inwestycja w technologię to nie tylko trend, ale konieczność dla nowoczesnych praktyk prawniczych.
5 mins of reading
Nowe trendy w technologii dla kancelarii prawnych: Sztuczna inteligencja, analiza predykcyjna i automatyzacja obiegu dokumentów
Zdjęcie główne postu Nowe trendy w technologii dla kancelarii prawnych: Sztuczna inteligencja, analiza predykcyjna i automatyzacja obiegu dokumentów
biznes
2023-07-14 11:43:05
Nowe trendy w technologii dla kancelarii prawnych: Sztuczna inteligencja, analiza predykcyjna i automatyzacja dokumentów.
5 mins of reading
Polityka cookies

Polityka określa zasady korzystania przez portal internetowy z plików cookies.

Czym jest plik cookie?

Ciasteczka (ang. Cookies) są niewielkimi plikami, zapisywanymi i przechowywanymi na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika w trakcie odwiedzania stron www. Cookies nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę . Nie ma w nich informacji, które mogłyby umożliwić taką identyfikację.

Administrator danych wykorzystuje Cookies w celu:

Administrator danych wykorzystuje 2 rodzaje plików cookies:

Session cookies (sesyjne) – są to pliki tymczasowe, przechowywane w urządzeniu użytkownika do czasu jego wylogowania lub opuszczenia strony internetowej.

Persistent cookies (stałe) – pliki te są przechowywane w urządzeniach użytkownika do czasu ich usunięcia przez samego użytkownika albo przez czas zdefiniowany w parametrach plików cookies.

Więcej na temat ciasteczek przeczytasz na ogólnodostępnej stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Ciasteczka używane przez stronę cogitech.pl

Typ / źródło Nazwa Opis
ajs_user_id, _hjAbsoluteSessionInProgress, experimentation_subject_id, ajs_anonymous_id, _hjIncludedInPageviewSample, PHPSESSID Cogitech.pl Ciasteczka funkcjonalne, niezbędne do prawidłowego i pełnego korzystania strony.
_ga, _git, _gat, __utma, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv, __utmt Google Analytics Wykorzystywane w celach analitycznych i marketingowych. Przechowują informacje statystyczne o interakcji użytkownika ze stroną

Pełne informacje o wszystkich ciasteczkach, jakie mogą się pojawić w związku używaniem przez nas Google Analytics, znajdziesz tutaj.

CONSENT, SEARCH_SAMESITE, APISID, SSID, SAPISID, Secure-3PAPISID, SID, HSID, CONSENT, Secure-3PSID, Secure-3PSIDCC, ANID, NID, 1P_JAR, SIDCC, OTZ Pozostałe usługi Google (np. YouTube) Wykorzystywane w celach funkcjonalnych,  analitycznych i marketingowych. Przechowują m.in. preferencje użytkowników dotyczące ustawień oraz wspierają bezpieczne korzystanie z usług Google.

 

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o stosowanych przez nas plikach cookies, możesz to zrobić drogą mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Polityka Prywatności

 

Realizując prawo do prywatności Państwa danych wprowadzamy niniejszy dokument zwany Polityką Prywatności. Polityka Prywatności ma na celu przybliżenie zasad przetwarzania danych osobowych.

Niniejszą klauzulę informacyjną kierujemy do wszystkich osób fizycznych. Adresatami dokumentu mogą być: 

Administratorem Państwa danych jest CG Jakub Cichocki Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pszczelnej 30A (61-658 Poznań), wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000441224, NIP: 9721246664.

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, możesz to zrobić droga mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Informacje te mogą dotyczyć:

W związku z powyższym Administrator może korzystać z usług osób trzecich np. Gogle Analytics. Podmioty trzecie posiadają odrębne polityki prywatności, w których opisują sposób przetwarzania oraz wykorzystywania danych. 

Przetwarzanie danych jest niezbędne do prowadzenia rozmów, negocjacji, zawarcia, wykonania oraz dokonania zmian umowy.

Kontakt z użytkownikami w celu poinformowania o aktualnych nowościach i promocjach, którymi Klienci mogą być zainteresowani. W przypadku wyrażenia zgodny na przesyłanie usług newsletter, przekazujemy informację za jego pośrednictwem. Użytkownik w każdej chwili ma prawo do rezygnacji z usługi. 

Rekrutując nowych pracowników, dane przetwarzamy w celu prawidłowego przebiegu procesu. Każdy kandydat w przesłanych dokumentach aplikacyjnych wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez dołączenie klauzuli informacyjnej „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CG Jakub Cichocki sp. k. z siedzibą w Poznaniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnych oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Za uprzednią zgodą kandydata umieszczamy jego dane w naszej wewnętrznej bazie, aby umożliwić mu wzięcie udziału w przyszłych rekrutacjach. Czas przechowywania dokumentów w wewnętrznej bazie wynosi 3 lata. 

Przetwarzanie danych ma na celu zapewnienie prawidłowej i płynnej obsługi kadrowo-płacowej, zarządzanie zespołem oraz dokonywanie niezbędnych rozliczeń.

Dane przetwarzane są wyłącznie w okresie, w którym jest to konieczne do realizacji zapisów umowy lub w okresie wynikającym z innych przepisów, gdy stanowią one podstawę do ich przetwarzania.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych może nastąpić w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych przez Administratora.

Dane przechowywane są przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu w celach:

Maksymalny czas przechowywania danych to 10 lat od dnia zakończenia umowy, chyba że przepisy stanowią inaczej.

Zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.

Administrator, zgodnie z wdrożoną Polityką Bezpieczeństwa, prowadzi stałą analizę ryzyka i zapewnia przetwarzanie danych osobowych w najmniejszym wymaganym zakresie, w szczególności poprzez udostępnienie danych jedynie osobom upoważnionym i w zakresie koniecznym do wykonania zadań. 

Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne, aby dane były przetwarzane z zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa, jak również podejmuje niezbędne działania, aby podmioty zewnętrzne przetwarzające dane, robiły to z zachowaniem przynajmniej takich samych środków bezpieczeństwa. 

Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo złożenia skargi w biurze Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-986 Warszawa.

Skip to content