LinkedIn Instagram

Logo Doctrine w Software House Cogitech Software House Doctrine

Technology Doctrine in polish Software House

Doctrine - ORM library

Doctrine is an ORM (Object-Relational Mapping) library for the PHP language, which enables developers to easily and efficiently manage data in databases. Using Doctrine in business can bring many benefits for clients.

Przykład wykorzystania Doctrine

Free consultation of your project

Take advantage of our experience, consult and evaluate the project with specialists in software planning and development.
We offer a non-standard approach, fully transparent and personalized process of business analysis and project estimation.

Estimate the project

Advantages of using Doctrine in the project

Use of technology Doctrine In a software house, there are many advantages when it comes to implementing your project. Get to know some of them.

Increased performance and scalability

Doctrine allows for efficient data management in a database, which contributes to increased application performance. The library is also scalable, meaning it can handle large amounts of data and traffic in the application.

Improved code quality

The library encourages the use of good programming practices, such as separating business logic from database access code, which leads to better code quality and easier maintenance of the application.

Easy creation and modification of database schemas

Doctrine offers a simple interface for creating and modifying database schemas, making it easier to manage data and customize the application to changing business needs.

Data security

Doctrine offers many security features, such as automatic data verification and validation, which helps prevent errors and security threats.

Time and cost savings

Using Doctrine allows for faster application development and reduces the costs of programming and testing the application. The library is also free open-source software, which contributes to cost savings in the project.

Integration with other technologies

Doctrine easily integrates with other PHP technologies and frameworks, such as Symfony, Laravel, Zend Framework, and many others, enabling easy development of complex applications.

All these benefits contribute to increasing the business value of the project and provide benefits for the client.

Free consultation of your project

Take advantage of our experience, consult and evaluate the project with specialists in software planning and development.
We offer a non-standard approach, fully transparent and personalized process of business analysis and project estimation.

Estimate the project

You are a geek Doctrine?

You are looking for a job with Doctrine? Do you like combining work with passion? You've come to the right place!
We invite you to join our team. See current job offers

Logo Software House Cogitech
Polityka cookies

Polityka określa zasady korzystania przez portal internetowy z plików cookies.

Czym jest plik cookie?

Ciasteczka (ang. Cookies) są niewielkimi plikami, zapisywanymi i przechowywanymi na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika w trakcie odwiedzania stron www. Cookies nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę . Nie ma w nich informacji, które mogłyby umożliwić taką identyfikację.

Administrator danych wykorzystuje Cookies w celu:

  • Tworzenia statystyk, dzięki którym może ulepszać struktury i zawartości stron internetowych
  • Scharakteryzowania profilu użytkownika, co pozwala na wyświetlanie dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych
  • Utrzymania sesji po zalogowaniu, co pozwala na korzystanie z podstron serwisu bez konieczności ponownego logowania
  • Analizy sposobu użytkowania strony Cogitech oraz mierzenia skuteczności przeprowadzanych działań marketingowych
  • Sporządzania raportów związanych z ruchem na stronach internetowych
  • Świadczenia usług na najwyższym poziomie, również dostosowanych indywidualnie do potrzeb Klienta

Administrator danych wykorzystuje 2 rodzaje plików cookies:

Session cookies (sesyjne) – są to pliki tymczasowe, przechowywane w urządzeniu użytkownika do czasu jego wylogowania lub opuszczenia strony internetowej.

Persistent cookies (stałe) – pliki te są przechowywane w urządzeniach użytkownika do czasu ich usunięcia przez samego użytkownika albo przez czas zdefiniowany w parametrach plików cookies.

Więcej na temat ciasteczek przeczytasz na ogólnodostępnej stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Ciasteczka używane przez stronę cogitech.pl

Typ / źródło Nazwa Opis
ajs_user_id, _hjAbsoluteSessionInProgress, experimentation_subject_id, ajs_anonymous_id, _hjIncludedInPageviewSample, PHPSESSID Cogitech.pl Ciasteczka funkcjonalne, niezbędne do prawidłowego i pełnego korzystania strony.
_ga, _git, _gat, __utma, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv, __utmt Google Analytics Wykorzystywane w celach analitycznych i marketingowych. Przechowują informacje statystyczne o interakcji użytkownika ze stroną

Pełne informacje o wszystkich ciasteczkach, jakie mogą się pojawić w związku używaniem przez nas Google Analytics, znajdziesz tutaj.

CONSENT, SEARCH_SAMESITE, APISID, SSID, SAPISID, Secure-3PAPISID, SID, HSID, CONSENT, Secure-3PSID, Secure-3PSIDCC, ANID, NID, 1P_JAR, SIDCC, OTZ Pozostałe usługi Google (np. YouTube) Wykorzystywane w celach funkcjonalnych,  analitycznych i marketingowych. Przechowują m.in. preferencje użytkowników dotyczące ustawień oraz wspierają bezpieczne korzystanie z usług Google.

 

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o stosowanych przez nas plikach cookies, możesz to zrobić drogą mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

Polityka Prywatności

 

Realizując prawo do prywatności Państwa danych wprowadzamy niniejszy dokument zwany Polityką Prywatności. Polityka Prywatności ma na celu przybliżenie zasad przetwarzania danych osobowych.

Niniejszą klauzulę informacyjną kierujemy do wszystkich osób fizycznych. Adresatami dokumentu mogą być: 

  • osoby zainteresowane usługami naszego przedsiębiorstwa
  • klienci
  • osoby odwiedzające naszą stronę internetową oraz konta w mediach społecznościowych
  • kontrahenci będący dostawcami usług

  • Wskazanie Administratora Danych, który wdraża Politykę Prywatności.

Administratorem Państwa danych jest CG Jakub Cichocki Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pszczelnej 30A (61-658 Poznań), wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000441224, NIP: 9721246664.

Jeżeli chcesz skontaktować się z Administratorem, w celu uzyskania dodatkowych informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, możesz to zrobić droga mailową wysyłając zapytanie na adres mailowy: iodo@cogitech.pl.

  • Zakres umadzenia i przetwarzania danych osobowych 
    • Kiedy kontaktujesz się z nami poprzez: formularz rekrutacyjny, formularz kontaktowy, mail, zgodne na przesyłanie newsletter przekazujesz nam swoje dane osobowe. Najczęściej obejmują one:
      • imię i nazwisko
      • adres
      • miejsce zamieszkania
      • kod pocztowy
      • adres e-mail
      • numer telefon

  • Kiedy korzystasz z naszych stron internetowych my możemy zbierać informacje, które przesyła Twoja przeglądarka;

Informacje te mogą dotyczyć:

    • numeru IP
    • typu oraz wersji przeglądarki
    • czasu oraz daty wizyty na stronie
    • innych statysty

W związku z powyższym Administrator może korzystać z usług osób trzecich np. Gogle Analytics. Podmioty trzecie posiadają odrębne polityki prywatności, w których opisują sposób przetwarzania oraz wykorzystywania danych. 

  • Cel przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO w zw. z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i/lub art. 6 ust.1 lit. b RODO):
    • Kontakt z Klientami

Przetwarzanie danych jest niezbędne do prowadzenia rozmów, negocjacji, zawarcia, wykonania oraz dokonania zmian umowy.

  • Newsletter i promocje 

Kontakt z użytkownikami w celu poinformowania o aktualnych nowościach i promocjach, którymi Klienci mogą być zainteresowani. W przypadku wyrażenia zgodny na przesyłanie usług newsletter, przekazujemy informację za jego pośrednictwem. Użytkownik w każdej chwili ma prawo do rezygnacji z usługi. 

  • Rekrutacja

Rekrutując nowych pracowników, dane przetwarzamy w celu prawidłowego przebiegu procesu. Każdy kandydat w przesłanych dokumentach aplikacyjnych wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez dołączenie klauzuli informacyjnej „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CG Jakub Cichocki sp. k. z siedzibą w Poznaniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnych oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Za uprzednią zgodą kandydata umieszczamy jego dane w naszej wewnętrznej bazie, aby umożliwić mu wzięcie udziału w przyszłych rekrutacjach. Czas przechowywania dokumentów w wewnętrznej bazie wynosi 3 lata. 

  • Pracownicy

Przetwarzanie danych ma na celu zapewnienie prawidłowej i płynnej obsługi kadrowo-płacowej, zarządzanie zespołem oraz dokonywanie niezbędnych rozliczeń.

  • Okres przetwarzania danych

Dane przetwarzane są wyłącznie w okresie, w którym jest to konieczne do realizacji zapisów umowy lub w okresie wynikającym z innych przepisów, gdy stanowią one podstawę do ich przetwarzania.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych może nastąpić w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych przez Administratora.

Dane przechowywane są przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu w celach:

  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych
  • statystycznych i archiwizacyjnych
  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy lub odpowiadania na takie roszczenia – do czasu przedawnienia roszczeń

Maksymalny czas przechowywania danych to 10 lat od dnia zakończenia umowy, chyba że przepisy stanowią inaczej.

  • Prawa osób, których dane są przetwarzane 
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo do sprostowania danych osobowych,
  • prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  • prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli takową zgodę wyraziłeś.

Zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO.

  • Bezpieczeństwo danych osobowych

Administrator, zgodnie z wdrożoną Polityką Bezpieczeństwa, prowadzi stałą analizę ryzyka i zapewnia przetwarzanie danych osobowych w najmniejszym wymaganym zakresie, w szczególności poprzez udostępnienie danych jedynie osobom upoważnionym i w zakresie koniecznym do wykonania zadań. 

Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne, aby dane były przetwarzane z zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa, jak również podejmuje niezbędne działania, aby podmioty zewnętrzne przetwarzające dane, robiły to z zachowaniem przynajmniej takich samych środków bezpieczeństwa. 

  • Prawo do złożenia skargi 

Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo złożenia skargi w biurze Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-986 Warszawa.

Skip to content